Loncin 250CC Straatpiraat

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Loncin 250CC Straatpiraat

Berichtdoor Q-trading » 21 maart 2010 23:14

Als er hier iemand op het forum komt, die aankondigd een nieuw type StreetQuad te kopen.
Word hem dit meteen afgeraden , en word gezegd; kies voor een shineray spyder stixe 250cc.
Niet dat daar iets mis mee is, prijs/kwaliteit verhouding is gewoon super.
Maar op deze manier zal er nooit niemand op dit forum komen met zijn ervaringen van deze Quad.

Je hebt gelijk met de onderdelen online zetten.
AGL heeft dit ook heb ik gezien op kun site
Je moet goed bedrijpen dat hier veel tijd in gaat zitten om alles online te zetten, foto van maken enz. pffff Maar moet er gewoon eens aan beginnen.
Wij hebben bijna alle onderdelen gewoon op voorraad liggen, en kunnen telefonisch besteld worden.

De zwakke punten van de Quad.

1 de accu natuurlijk (zoals elke chinees)
2 er trilt nog wel eens een schroefje los. (zoals bij elke Quad)
3 Je heb de modellen met ronde en vierkante KM tellers. Ronde tellers zijn niet zo goed, en gaan nog wel eens kapot, vooral de toerentellers. Vierkante zijn goed.
Verder echt weinig problemen, Moet mijn eerste blok nog verkopen iig.

De nieuwe type steetquad wordt nu toch alweer meer dan een jaar gemaakt, bij elke nieuwe lading die we binnen krijgen. Zie ik gewoon dat die chinesen weer modificaties hebben toegepast. En dat de Quad nog beter wordt.

bashanboy schreef:mooi dat q-trading hier ook zij steentje bij draagt maar toch wil ik er ook wat van zeggen: wij bedoelen niet dat jullie modellen niet goed zijn maar er is gewoon veel minder over te vinden dan de shineray en bashan. Voor die 2 merken/types weten wij hier onderhand alles zwakke punten te verbeteren en waar onderdelen te koop zijn. Misschien als jullie een review kunnen maken over modellen die jullie leveren dan zou dat veel helpen. Dan natuurlijk ook met de zwakke plekken er bij vermeld! En misschien is losse onderdelen online zetten zal ook helpen ;)

Mvgr, bashanboy/mod
Laatst bijgewerkt door Q-trading op 21 maart 2010 23:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor 4 wieltjes » 21 maart 2010 23:15

Q-trading schreef:quote="4 wieltjes"]Hallo Repsz,

Beste 4 wieltjes,
7.0Wij geven op al onze Quad met kenteken 12 maanden garantie op FACTUUR,
Wij krijgen namelijk zelf ook 12 maanden fabrieksgarantie, dus kost ons ook helemaal niks.
Waar staat dit in de voorwaarden?

7.1Over de 48uurs regeling
Wij gaan er van uit dat je de zelfde dag als je de quad koopt, een stukje gaat toeren.
En niet zoals jij zegt, eerst een maand in de garage laat staan. Wie doet dit nou???
Foute redenering,er zijn dus wel mensen die de quad een tijd later eens gaan gebruiken,ook al wilt men er eerder op rijden

Kost samengevat, wij zullen onze klanten altijd netjes proberen te helpen, en niet te laten staan. Ben je netjes naar ons, zullen wij dit ook naar jou zijn.Ik heb nooit anders beweerd,maar men vraagt om goede en slechte ervaringen cq info dus dat krijgt men ook als je dat neit leuk/fijn vind,lijkt me duidelijk

4 wieltjes, je zult nog een beetje beter moeten zoeken op de site van KVK.
Want we staan natuurlijk wel ingeschreven, zowel KVK als RDW erkend
De administatie zit alleen niet in Weert.
Alleen onze showroon en werkplaats/magazijn.
Misschien uitdaging voor je. :)
[color=#FF0000]Of je nu de jong uit steenbergen heet(te) of ingeschreven staat een eind verderop in schijndel maakt mij niet uit.
Of je nu een Elektrotechnische bedrijf heb of in quads doet maakt mij ook niet uit,maar zoals eerder aangegeven degene vroeg om info en dat is wat men krijgt,niets meer en niets minder

Verder wil ik er geen ''ik weet het beter dan jij'' kwestie van maken om het toch wel gezellig te houden op dit forum.
[/quote]
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Q-trading » 21 maart 2010 23:57

Beste 4 wieltjes,

Vat het niet zo persoonlijk op joh.
Vond het gewoon leuk dat je in ons bedrijf verdiept had,
en dat je onze algemene voorwaarden en KVK gecheckt had.
Wil wilt toch alleen een forumlid helpen, niks mis mee toch.

De algemene voorwaarden zijn er om duidelijkheid te scheppen, en natuurlijk ook als bedrijf sterk te staan.

Zal dit nogmaals uitleggen

Wij krijgen namelijk zelf ook 12 maanden fabrieksgarantie op motor, dus kost ons ook helemaal niks.

Als er nu een klant komt die een streetquad die normaal 2200,- kost voor B.V 2000,- wil kopen. Dan kunnen wij hiermee meedenken, maar dan doen wij er ook service vanaf, b.v zelf ophalen van de Quad, of geen garantie.
Wij zetten dan op de factuur, garantie volgens algemene voorwaarden.

Ook al kosten ons de onderdelen helemaal niets onder fabrieksgarantie, als een onderdeel bv niet voorradig is, zit je al snel op 90euro verzendkosten vanuit China.. Die nemen wij normaal voor onze rekening, mist je garantie hebt.
Want wij kunnen het niet natuurlijk niet maken tegenover onze klanten om iets van van 25 euro bv een benzinetank, nog eens 90 euro verzendkosten te vragen.
Daarom is het belangrijk om alle onderdelen op voorraad te hebben.

Maar nogmaals, ik raad mensen aan om hun Quad met garantie te kopen. En niet voor goedkoop te kiezen.
Dan staat er gewoon netjes op de FACTUUR 12 maanden garantie.

Hoop dat het nu duidelijk is.

4 wieltjes schreef:
Q-trading schreef:quote="4 wieltjes"]Hallo Repsz,

Beste 4 wieltjes,
Wij krijgen namelijk zelf ook 12 maanden fabrieksgarantie, dus kost ons ook helemaal niks.

7.1Over de 48uurs regeling
Wij gaan er van uit dat je de zelfde dag als je de quad koopt, een stukje gaat toeren.
En niet zoals jij zegt, eerst een maand in de garage laat staan. Wie doet dit nou???
Foute redenering,er zijn dus wel mensen die de quad een tijd later eens gaan gebruiken,ook al wilt men er eerder op rijden

Kost samengevat, wij zullen onze klanten altijd netjes proberen te helpen, en niet te laten staan. Ben je netjes naar ons, zullen wij dit ook naar jou zijn.Ik heb nooit anders beweerd,maar men vraagt om goede en slechte ervaringen cq info dus dat krijgt men ook als je dat neit leuk/fijn vind,lijkt me duidelijk

4 wieltjes, je zult nog een beetje beter moeten zoeken op de site van KVK.
Want we staan natuurlijk wel ingeschreven, zowel KVK als RDW erkend
De administatie zit alleen niet in Weert.
Alleen onze showroon en werkplaats/magazijn.
Misschien uitdaging voor je. :)
[color=#FF0000]Of je nu de jong uit steenbergen heet(te) of ingeschreven staat een eind verderop in schijndel maakt mij niet uit.
Of je nu een Elektrotechnische bedrijf heb of in quads doet maakt mij ook niet uit,maar zoals eerder aangegeven degene vroeg om info en dat is wat men krijgt,niets meer en niets minder

Verder wil ik er geen ''ik weet het beter dan jij'' kwestie van maken om het toch wel gezellig te houden op dit forum.
[/quote]
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

Berichtdoor bashanboy » 22 maart 2010 08:58

nou repsz, ik zou toch maar is gaan kijken bij q-trading want zover het me nu duidelijk is zal het gewoon een goede koop zijn :thumbup:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor repsz » 22 maart 2010 15:57

Ja bashanboy, ik ben nu wel meer overtuigd van het bedrijf Q-trading en haar quad's.. Alleen ben nu na alle filmpjes gezien te hebben van de shineray toch stiekem een beetje verliefd geworden op shineray stixe.
Is een stukje goedkoper, meer info over te vinden.. En vind de streetquad uiteindelijk ook ietsje t
In afwachting van de Shineray 250 Stixe
repsz
50cc

Berichtdoor bashanboy » 22 maart 2010 16:05

dat is zeker een positief antwoord :thumbup:

@q-trading: na deze discussie zal ik (en misschien spreek ik ook wel voor meer leden) q-trading ook is wat vaker aankaarten als mensen nog een quad zoeken. uiterlijk ziet er altijd wel mooi uit! en als er jullie nou misschien onderdelen online kunnen zetten kunnen we mensen ook doorsturen naar jullie :thumbup:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor repsz » 22 maart 2010 16:51

Ja ik vind ook dat Q-trading hier een goede beurt maakt door zichzelf persoonlijk met de klanten bezig te houden. Op deze manier kan je als bedrijf ook goed inspelen op de behoefte van de klant. Wel netjes, zie je niet veel.
In afwachting van de Shineray 250 Stixe
repsz
50cc

Berichtdoor Q-trading » 22 maart 2010 20:15

repsz schreef:Ja bashanboy, ik ben nu wel meer overtuigd van het bedrijf Q-trading en haar quad's.. Alleen ben nu na alle filmpjes gezien te hebben van de shineray toch stiekem een beetje verliefd geworden op shineray stixe.
Is een stukje goedkoper, meer info over te vinden.. En vind de streetquad uiteindelijk ook ietsje t
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

Berichtdoor fretje-pitbull » 22 maart 2010 20:36

m'n volgende quad wordt waarschijnlijk ook een hsun :D
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor 4 wieltjes » 22 maart 2010 22:08

Het blijven rare jongens die chinezen.
Op het tweede filmpje had hij niet liever een jetski gehad? :twisted:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?