Word hem dit meteen afgeraden , en word gezegd; kies voor een shineray spyder stixe 250cc.
Niet dat daar iets mis mee is, prijs/kwaliteit verhouding is gewoon super.
Maar op deze manier zal er nooit niemand op dit forum komen met zijn ervaringen van deze Quad.
Je hebt gelijk met de onderdelen online zetten.
AGL heeft dit ook heb ik gezien op kun site
Je moet goed bedrijpen dat hier veel tijd in gaat zitten om alles online te zetten, foto van maken enz. pffff Maar moet er gewoon eens aan beginnen.
Wij hebben bijna alle onderdelen gewoon op voorraad liggen, en kunnen telefonisch besteld worden.
De zwakke punten van de Quad.
1 de accu natuurlijk (zoals elke chinees)
2 er trilt nog wel eens een schroefje los. (zoals bij elke Quad)
3 Je heb de modellen met ronde en vierkante KM tellers. Ronde tellers zijn niet zo goed, en gaan nog wel eens kapot, vooral de toerentellers. Vierkante zijn goed.
Verder echt weinig problemen, Moet mijn eerste blok nog verkopen iig.
De nieuwe type steetquad wordt nu toch alweer meer dan een jaar gemaakt, bij elke nieuwe lading die we binnen krijgen. Zie ik gewoon dat die chinesen weer modificaties hebben toegepast. En dat de Quad nog beter wordt.
bashanboy schreef:mooi dat q-trading hier ook zij steentje bij draagt maar toch wil ik er ook wat van zeggen: wij bedoelen niet dat jullie modellen niet goed zijn maar er is gewoon veel minder over te vinden dan de shineray en bashan. Voor die 2 merken/types weten wij hier onderhand alles zwakke punten te verbeteren en waar onderdelen te koop zijn. Misschien als jullie een review kunnen maken over modellen die jullie leveren dan zou dat veel helpen. Dan natuurlijk ook met de zwakke plekken er bij vermeld! En misschien is losse onderdelen online zetten zal ook helpen![]()
Mvgr, bashanboy/mod