De lagere prijs moet ergens vandaan komen

Zonder gekheid, de CDI kan prima werken met slechts 4 aansluitingen.
De officiele standaard is:
1: Blauw / wit = pulsgever, afkomstig van motorblok.
2: Zwart / geel = naar bobine
3: Groen = massa
4: Zwart = Kill switch (aan massa leggen = stoppen met vonken, losknippen = kill switch omzeilen)
5: Rood of geel = Spanning vanaf de dynamo, of 12 volt contact slot.
Let op, dit is de kleuren combi bij EGL. Het gaat hier even om 't principe.
Ik kan van Jinling niet zeggen welke kleur op welke pin zit. En of 't wel de zelfde kleur is. Ik weet wel dat Jinling niet zo van de standaarden is.
In enkele gevallen is pin 6 ook aangesloten, of op 12 volt van 't contact slot of stator, of kan een extra massa zijn. Dat is geheel afhankelijk van de soort van de CDI. Want er zijn verschillende soorten CDI's.
EGL CDI past niet op een JLA (EGL heeft sinds eind 2011 afgeronde connectoren, ipv de vierkante. Puur om uitwisseling van nietgelijke CDI's te voorkomen).
Niet zomaar een willekeurige CDI pakken en die erop prikken... Ook al zijn de connectoren hetzelfde, de CDI gaat binnen 3 seconde kapot bij verkeerd aansluiten.