Denk dat het probleem in bulk levering of enkele stuks ligt ja. Bijna altijd zo bij bestellingen uit china, hoe meer je ervan bestelt hoe goedkoper.

En aangezien ik er maar 24 nodig heb scheelt dit niet echt veel.
Er zitten overigens geen vloeistoffen in lithium accu's, dus zou zeker mogelijk moeten zijn per vliegtuig.
Maar heb ondertussen al reactie van bedrijf in Duitsland. De 66Ah zijn niet beschikbaar, deze zijn maar eenmalig voor een 'speciale' klant gemaakt. Zal dus genoegen moeten nemen met de 60Ah. Nu weer wachten op de volgende reactie zodat ik kan bestellen.

Maar levertijd zou 4 weken zijn dus valt toch wel mee. Had 2 maanden alleen wat beter gevonden, wil niet alles meteen hier hebben. Is dan lastig om te bepalen waar je mee begint.

Maarja van de ene kant zonder accu's en motor kan ik ook nog geen kabels op de juiste lengte maken. Dus is misschien toch wel beter als ik de accu's ook hier heb.
Vandaag eigenlijk niet zoveel gedaan, alleen even gecontroleerd of nu met de echte onderdelen ook alles past zoals ik het had met de papieren doosjes. En ja hoor, het past nog allemaal.

Hier nog even een betere foto van de controller. Op de foto van gister kun je niet echt zien hoe groot die is.

En hier met de behuizing eromheen. Helaas dus verplicht om de quad door de keuring te krijgen bij de RDW. Je ziet helemaal niks meer van de mooie controller zo.

Moet de gaten nog erin boren voor vast te kunnen zetten. Vreemd dat dit niet al gedaan is want deze behuizing past alleen maar om deze controller heen dus voor iedereen die zo een koopt zullen de gaten op precies dezelfde plaats komen. Vind de behuizing zoiezo niet echt netjes, niet alles sluit goed op elkaar aan (vooral voor de rubbers) en ze hadden hem wel even mogen schoonmaken. Krijg het er zo niet af, misschien met wat wasbenzine ofzo.
Ook weer even met het systeem voor de achteruit zitten stoeien. Zo heb ik het nu.

Het werkt.. een beetje.

Vind het toch niet helemaal geweldig.
Denk dat ik het helemaal anders ga doen en voor zoiets ga met een schakelaar erin:
http://www.rdae.nl/e889r-afdekkap-voor- ... -1452.htmlDit zijn dan eigenlijk ook 2 handelingen, als je het kapje daarna ook steeds weer dicht doet. Of gewoon een andere soort schakelaar zoeken waar gewoon altijd 2 handelingen bij nodig zijn. Weet ook niet waarom ik hier niet eerder voor heb gezocht. Ben maar wat moeilijk aan het doen met al die plaatjes en de koppelings-/chokekabel.