@Remq
Nou over de kwaliteit van het frame heb ik nog niks te klagen, duurde echt lang eer ik die kleine stukjes eruit geslepen had met een dremel, maar heb vooral op de lasnaden geslepen. Kan natuurlijk zijn dat de chinees die bij die van mij het laswerk heeft gedaan wat meer ervaring heeft gehad maarja.

Maar zoals je kunt zien zijn de buizen niet echt heel dik, maar is toch wel stevig genoeg allemaal. Enige wat ik minder vind is dat bepaalde bevestigingspunten die ik nog wil blijven gebruiken wat scheef zitten waardoor ik sommige bevestigingen op de onderdelen zelf ook wat scheef zal moeten maken. Is vooral bij de oude bevestigingen van de uitlaatdempers wat lastig, aangezien hier de controller aan komt te hangen.
@Dimy
De versteviging zal niet in de weg komen te zitten, denk niet dat ik aan die zijkanten iets kan plaatsen dus daar kan nog wel een buis tussen. Maargoed, als het zo stevig genoeg blijft met het gaatje dicht te laten lassen weet ik zoiezo nog niet of ik dit wel ga doen.
Vandaag nog even nog wat nieuwe schijfjes gehaald voor de dremel, kan ik tenminste die andere delen nog wegslijpen zonder echt zuinig te zijn op dat ene schijfje wat ik nog had.

En nog wat andere dingen gekocht die ik nodig zal hebben voor de dikke oranje stroomkabels goed op maat te kunnen maken. Ben er nu dus helemaal klaar voor.

De eerste onderdelen komen pas in de week van 21 januari, was een beetje vertraging in de levering. Geeft me wel weer wat meer tijd voor ook de motor te bestellen en ook rond die datum hier te krijgen. Kan ik ze ook meteen testen.