dimpower schreef:die met ijzeren draagarmen die Q verkoopt is normaal ook de bredere versie want de smalle met ijzeren draagarmen verkoopt Q niet.
ik zou toch voor een nieuwe gaan en de motor dan terug proberen te verkopen.deze geraak je zeker kwijt.nieuw kost die 500 euro dus als je daar iets onder blijft voor toch ook een nieuwe motor zal je niet lang met deze blijven zitten.ik weet natuurlijk niet wat je project wordt(maar heb een klein vermoeden

)dan zal je waarschijnlijk ook andere onderdelen nog kunnen verkopen zoals kabelboom,cdi,radiator,....
zo kan je kan je al een heel stuk recupereren van je aankoopprijs.
Is inderdaad lekker breed, zou maar net door de poort passen hier.

Is denk ik ook wel fijner voor mij omdat ik toch een beginnende quadrijder ben, ligt wat stabieler op de weg.
Denk ook wel dat ik voor een nieuwe ga maar zou fijner zijn als ik een zonder motor kon kopen. Maarja zoals ik al zei, tweedehands zie ik ze niet echt met ijzeren draagarmen. En zonder motor wordt dan al helemaal lastig te vinden.
Maar als ik inderdaad blok verkoop, en ook die andere onderdelen wat niet meer nodig zijn dan blijft er van de prijs toch niet meer zo heel veel over (ik schat zo'n 1200-1300 euro) En heb dan ook wel een nieuw frame waarvan ik weet dat er niets mis mee is. Tweedehands weet je het nooit of er schade mee is gereden.
Ben ook benieuwd naar jouw project dan voor de draagarmen te kunnen stellen. Blijft het aluminium of ga je ze vervangen door de ijzeren draagarmen?
@Q-trading
Persoonlijk vind ik de ijzeren draagarmen toch mooier dan de aluminium uitvoering dus is voor mij alleen maar gunstig.

Nja, ik moet er toch nog even over nadenken. Zoiezo moet ik hier eerst een werkplaats inrichten voordat ik de quad kan kopen, want project zal wel paar maanden gaan duren dus moet er ook wel goed aan kunnen werken natuurlijk.
Heb nog een vraag trouwens, als iemand dit weet. Moet de quad eerst gekeurd en op kenteken gezet worden voordat je wijzigingen mag maken aan de quad? Of kan je na de wijzigingen met het COC document voor de orginele quad hem ook nog gewoon op kenteken krijgen? Zou de quad anders 2 keer moeten laten keuren wat eigenlijk niet nodig is.
Heb dit ook al bij de RDW nagevraagd maar kreeg niet echt een duidelijk antwoord. Zal ook wel komen omdat ik in hetzelfde bericht 10 andere vragen ofzo deed stellen maarja.