Toevallig belde Jan-Willem van MHR mij vandaag, hij had zijn klant dit ook afgeraden.
Hij is toch voor een 250CC gegaan.
Ik wil het 300CC blok echt niet afkraken, had het liever ook anders gezien.
Ik wordt er zelf natuurlijk ook een beetje simpel van om alleen maar de 250CCtjes verkopen.
Maar ze zijn gewoon goed, vooral de Loncin motoren, Maar de Zhongshen 250CC is ook gewoon top.
Ik geloof niet dat Eaglemotorsport ze standaard met 32PK levert, denk dat je dan wat bij moet betalen. Het is een flink karwei om ze te ontgrenzen.
Beter kan je het blok er dan los bijkopen wat niet voor de europese markt is.
Misschien heb ik en mijn klanten gewoon pech gehad, maar ik geloof niet dat eaglemotorsport er ook 10 verkocht heeft zonder bak problemen.
Bij EGL china is dit bakprobleem ook bekend, en er zijn ook gesprekken met Loncin volgens een verkoper.
Hopelijk is het snel opgelost, zodat wij de 300CC ook weer gaan verkopen.
Ik wilde alleen wat eerlijk advies geven.
4 wieltjes schreef:Q-trading schreef:
Die onbegrende blokken die jij hebt lopen veel beter, kun je niet vergelijken met de voor nederland geleverde blokken. Hopelijk heb je meer geluk met de bak.
Wij zijn er gewoon even ziek van. Hopelijk worden de bakken beter.
Dan beginnen we er weer misschien mee.
Hoi Maarten,
Er kan altijd wel wat aan je nieuwe aankoop kapot gaan,en je weet net zo goed als ik dat niet elke quadkoper een wereldwonder is in het begin met zo'n quad of dat men weet wat voor onderhoud men aan zo'n ding moet doen.
Tuurlijk is het niet de bedoeling om iemand zijn aankoop de grond in te boren.
Advies is advies en wat iemand daarmee doet is geheel een eigen keuze.
Daarentegen zie ik op de site van EGL alleen de 30pk versie te koop staan ,dus die topicstarter koopt al een onbegrenst blok.
30 pk word 3 keer op de pagina weergegeven.
Hieronder een klein stukje tekst.
Motor:
Inhoud: 300 cc.
Aantal cilinders: 1
Aantal kleppen: 4 (DOHC)
Koeling: waterkoeling.
Vermogen: 32pk bij 8500 rpm.
Koppel: 34Nm bij 7000 rpm.