Zo dat duurde allemaal langer dan gepland zeg. Maar hij staat nu met een lege (varta) accu, althans de lege accu staat hier in de keuken op te laden en de quad staat in de garage op het werk, moest nog 2 rijplaten huren aangezien de garage 2 deuren verder in de straat er geen had. (hele handige garage

)
Daarna quad op het werk uitgeladen (toen startte hij nog net, 1x draaien en starten) toen rijplaten en bus terug gebracht en daarna helm opgehaald maar de accu wilde toen echt niet meer.
Tip: niet op contact laten staan. Ding had natuurlijk al niet veel sap meer en dat heeft hem net genekt.
Met het zadel eraf halen kwam ik wel een heel leuk klein flesje tegen met een slangetje eraan, volgens mij is de egr klep verwijderd met uhm.. minimale middelen, maar dat fiksen we later wel weer, mocht dat nodig zijn.
Ding ziet er verder echt prima uit. ding kostte 1250 euro dus heb nog wel wat ruimte om iets te vervangen waar nodig, voor ik het idee heb dat ik teveel betaald heb.
Foto's komen van het weekend. Moet ook nog iets verzinnen om een quad van 130cm breed door een poort van 90cm breed te krijgen.
Hopelijk als ik de wielen er vanaf haal en op een "hondje" zet dat ik hem net zo half schuin door de poort kan frummelen. *mental note* ff nieuwe tuindeur bestellen.
Pfff wat een gedoe zo'n quad.