It is I...

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: It is I...

Berichtdoor Remq » 22 mei 2012 22:55

BBQBarman schreef:Tja ik denk gewoon zelf dat de km teller het niet doet

Of op mile

Dat kan je checken ...door de knop aan de linker kant ...heeeeeeeeeeel lang in gedrukt te houden ..

1x snel ...ga je naar dag teller
Als hij op je gewoone afstandsmeter staat lang in gedrukt houden en dan word de snelheid en de afstand in mile uit gedrukt....

Als hij op de dagteller staat en je houd hem lang ingedrukt dan reset je de dag teller
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor BBQBarman » 22 mei 2012 23:40

:crazy:
Remq schreef:
BBQBarman schreef:Tja ik denk gewoon zelf dat de km teller het niet doet

Of op mile

Dat kan je checken ...door de knop aan de linker kant ...heeeeeeeeeeel lang in gedrukt te houden ..

1x snel ...ga je naar dag teller
Als hij op je gewoone afstandsmeter staat lang in gedrukt houden en dan word de snelheid en de afstand in mile uit gedrukt....

Als hij op de dagteller staat en je houd hem lang ingedrukt dan reset je de dag teller
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Flagg » 23 mei 2012 12:29

Remq schreef:Gefeliciteerd met je aankoop :thumbup:

Maar nou wil ik geen party poeper zijn... :ugeek:

Maar check alles ff goed na slangen en roest dat soort dingen ..de quad is 2 jaar oud en gebaar 295 ofzo gered dat betekent dat de quad lang stil het gestaan of de meeste tijd ...daardoor kunnen slangen uitdrogen en banden ook start hem en rijd er even een goed stuk mee ...het liefst een km of wat en ff goed op zijn staart trappen ..niet te bent nog aan het inrijden naatuurlijk ...

Gr. Remco

hehe thx, maar ik baseer vaak mijn aankopen op de verkoper en niet zozeer technisch. Hij staat nu in de bus en ik zit bij unive.

Ik heb geen eens een proefrit gemaakt. :) heb hem alleen horen lopen.

hij heeft zelf afgelopen jaar benzinefilter en slangen bougie bougiedop kabel bobine en accu al vervangen voor ngk spul.
Ding is echt nieuw en anders kosten onderdelen toch geen zak.

Maar we zullen het gaan meemaken. :mrgreen:
Flagg

Berichtdoor Remq » 23 mei 2012 12:49

Flagg schreef:
Remq schreef:Gefeliciteerd met je aankoop :thumbup:

Maar nou wil ik geen party poeper zijn... :ugeek:

Maar check alles ff goed na slangen en roest dat soort dingen ..de quad is 2 jaar oud en gebaar 295 ofzo gered dat betekent dat de quad lang stil het gestaan of de meeste tijd ...daardoor kunnen slangen uitdrogen en banden ook start hem en rijd er even een goed stuk mee ...het liefst een km of wat en ff goed op zijn staart trappen ..niet te bent nog aan het inrijden naatuurlijk ...

Gr. Remco

hehe thx, maar ik baseer vaak mijn aankopen op de verkoper en niet zozeer technisch. Hij staat nu in de bus en ik zit bij unive.

Ik heb geen eens een proefrit gemaakt. :) heb hem alleen horen lopen.

hij heeft zelf afgelopen jaar benzinefilter en slangen bougie bougiedop kabel bobine en accu al vervangen voor ngk spul.
Ding is echt nieuw en anders kosten onderdelen toch geen zak.

Maar we zullen het gaan meemaken. :mrgreen:

unive verzekerd geen quads ...nemen hem aan en dan goien ze je eruit is bij me maat ook gebeurd..maar die had al schade gereden.. :crazy:

en kan niet wachten op....wacht ff ......wacht ff........FOTO"S
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor DxJ » 23 mei 2012 15:39

proficiat met je aankoop en waar blijven die foto's :lol:
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
DxJ
400cc

Berichtdoor BBQBarman » 23 mei 2012 15:43

Jup gefeliciteerd
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor 4 wieltjes » 23 mei 2012 16:37

Flagg schreef:hehe thx, maar ik baseer vaak mijn aankopen op de verkoper en niet zozeer technisch.
Je weet toch wel dat op zo'n moment de verkoper de vijand is. :D
Of geloof je verkopers in winkels ook zo makkelijk?
Verkopen is wat mken doet en hoe ,daar kijkt men niet naar als het maar verkoopt.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Flagg » 23 mei 2012 16:39

Zo dat duurde allemaal langer dan gepland zeg. Maar hij staat nu met een lege (varta) accu, althans de lege accu staat hier in de keuken op te laden en de quad staat in de garage op het werk, moest nog 2 rijplaten huren aangezien de garage 2 deuren verder in de straat er geen had. (hele handige garage :mrgreen: )

Daarna quad op het werk uitgeladen (toen startte hij nog net, 1x draaien en starten) toen rijplaten en bus terug gebracht en daarna helm opgehaald maar de accu wilde toen echt niet meer.

Tip: niet op contact laten staan. Ding had natuurlijk al niet veel sap meer en dat heeft hem net genekt.

Met het zadel eraf halen kwam ik wel een heel leuk klein flesje tegen met een slangetje eraan, volgens mij is de egr klep verwijderd met uhm.. minimale middelen, maar dat fiksen we later wel weer, mocht dat nodig zijn.

Ding ziet er verder echt prima uit. ding kostte 1250 euro dus heb nog wel wat ruimte om iets te vervangen waar nodig, voor ik het idee heb dat ik teveel betaald heb.

Foto's komen van het weekend. Moet ook nog iets verzinnen om een quad van 130cm breed door een poort van 90cm breed te krijgen. :mrgreen:

Hopelijk als ik de wielen er vanaf haal en op een "hondje" zet dat ik hem net zo half schuin door de poort kan frummelen. *mental note* ff nieuwe tuindeur bestellen. :lol:

Pfff wat een gedoe zo'n quad. :mrgreen:
Flagg

Berichtdoor Flagg » 23 mei 2012 16:45

4 wieltjes schreef:
Flagg schreef:hehe thx, maar ik baseer vaak mijn aankopen op de verkoper en niet zozeer technisch.
Je weet toch wel dat op zo'n moment de verkoper de vijand is. :D
Of geloof je verkopers in winkels ook zo makkelijk?
Verkopen is wat mken doet en hoe ,daar kijkt men niet naar als het maar verkoopt.

Ach, waar hebben we het over, zijn geen wereldbedragen en met de kosten van de onderdelen van een chinees moet je het wel heel bont maken wil je er op leeglopen. :mrgreen:

Ik verwacht voor 1250 euro geen perfecte quad natuurlijk, maar deze overtreft tot nu toe de verwachtingen iig. Maar wie weet dondert hij over 2 dagen wel uit elkaar. En dan is het een leuk projectje moet je maar denken. :lol:
Flagg

Berichtdoor 4 wieltjes » 23 mei 2012 16:46

Rijplaten om een quad uit een bus te krijgen??????
Quad erin:
Achterkant optillen en met de wielen op de bumper en zo in de laadruimte.
Voorkant aan het rek optillen en hopla quad is erin.
Quad eruit:
Voorkant over de bumper tillen en langzaam laten zakken.
Achterkant optillen en uit de laadruimte laten zakken.
Werk voor 1 man zonder rijplaten. :thumbup:

Met een stuk touw en een quad moet het wel lukken om je tuindeur wat groter te maken :lol:
Een quad te ver op een kant vervoeren vind je olie niet leuk.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad