ik denk wel dat ik die route durf te nemen op een bashan, maar dan wel eentje waar alles van is nagezien.
wat we daar reden waren volgens mij 250 cc grizzly's automaatjes
maarja ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het een japanner was.
het belangrijkste is dat hij gewoon power heeft en betrouwbaar is.
schakelen raad ik ook totaal niet aan op dit soort parcours tenzij je een professional bent en dan nog denk ik niet dat die het doen.
je moet je zo erg concentreren op evenwicht en waar en hoe je op die qaud zit of staat, als je daarbij nog is moet schakelen maakt dat zo gevaarlijk.
ook de handgas is fataal, want je moet je hand goed op het stuur houden voor totale controlle, vandaar dat duimgas want je duim mag vrij zijn.
ook een voetrem is niks omdat je veel staat en wil je controle hebben dan is het wel fijn als je niet steeds je voet hoeft te verplaatsen om te remmen terwijl je quad 45 graden schuin staat en je naar beneden rijd

ik had een moment dat we een hele steile, met steil bedoel ik kan je hier omhooog ?????

het verbaasd me tot nu toe nog steeds dat we niet zijn verongelukt.
ik had een helm gepakt, halverwege de rit hadden we pauze en ik deed die helm af toen pas zag ik dat die van voor naar achter in 2en gebroken was, er zat gewoon een tapeje over om hem bij elkaar te houden .
toen ik dat zag dacht ik alleen maar wat is er met die vorige gast gebeurd die die helm op had hahah