off road is de shit maar alles op zn tijd, ik wacht zoizo op een maatje die gaat er ook 1 kopen, want alleen off roaden vind ik niks, deel graag momenten
ik heb van de zomer in het buiteland ge off road, en ik ben serieus als ik zeg dat paris dakar dan gewoon een shaggie rollen is.
wat ik daar heb meegemaakt, bijna dood enzo net van je quad kunnen springen als die een ravijn in gaat geweldig
we hadden een rit van anderhalf uur gedaan we waren gesloopt zo vermoeiend was het. een half uur later stonden we nog steeds stijf van de adrenaline
heb het op tape maar ik moet het nog van zo'n camera bandje over zien te zetten naar dvd.
als ik kon zou ik jullie allemaal mee nemen naar die plek, dat is echt een ervaring die je moet meemaken.
je tekent wel van te voren een contract dat je nergens voor verzekerd bent en het geheel op eigen risico doet, en voor alles en alle schades of wat dan ook zelf aansprakelijk bent.
je krijgt wel een gids mee maar die krijgt bonus als hij mensen laat verongelukken.... vandaar die te gekke route

ohja en hij rijd op een crosser, dus de routes die hij met gemak neemt moet jij maar zien te overbruggen anders ben je verdwaald.
hij rijd met gemak tussen de rotsen door, jij moet eroverheen have funnn or die