scooterbanden

Re: scooterbanden

Berichtdoor fr33style » 07 jan 2010 01:01

nee dat dacht ik eerst ook, dat nylon betekent dat er in de zijkant van de band nylon zit verwerkt voor stevigheid 8-)
fr33style
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor bashanboy » 07 jan 2010 16:56

ShineBeau schreef:
fr33style schreef:
ShineBeau schreef:Leuk :mrgreen:
Uhm, bandenmaat is ??-???-8

maar zal morgen even kijken, vind het nu te koud en wil zo naar bed ;-)

bandenmaat van de scooterband bedoel je ? ik heb 130-70/10 gedaan.

Nope, van de quad op dit moment... Nylon bandjes *ik schaam me*

je bent niet de enige met standaard banden :shh:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor fr33style » 07 jan 2010 20:47

oke daar is ie dan sexy als een motofucker :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik heb 10 minuutjes gereden niet echt een test nog want mijn remmen werken niet meer, maar voor wat ik ervan kan zeggen rijd het echt daaamnnz lekker.

zoizo natuurlijk omdat ik nu 2 kwaliteit (ronde) banden voor heb, ik ben dat laatste beetje trilling helemaal kwijt hij rijd nu als een roooosje, het sturen en ligging was voor zover gewoon goed zelfs met dit weer dat verbaasde me wel.

ze staan nu op 1,5 bar om de band even vorm te geven, ik moet nog even uitzoeken of ik ze ook op die druk moet inrijden, maar de gewenste voor een scooter band ligt rond de 0,6 bar zodat die iets platter word en je meer oppervlak gebruikt.
fr33style
300cc

Berichtdoor lzone » 07 jan 2010 21:03

mooi werk :o
Grts Lzone
lzone
400cc

Berichtdoor bashanboy » 07 jan 2010 21:05

eerlijk: vind er geen zak aan :silent:
doe mij maar normale crossbanden :)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor fr33style » 07 jan 2010 21:08

hahahha tof dat je zo eerlijk bent daar hou ik van :mrgreen:

dit is gewoon mijn straat setup, binnenkort haal ik een set velgen met crossbanden ;)
fr33style
300cc

Berichtdoor lzone » 07 jan 2010 21:12

ga ik niet mee akkoord hoor freestyle, vanm ij mag je hem zo laten ==> STREET TUNING ALL THE WAY !! <== zoals ik al zij prachtig die baanbanden en die voorste getrokken scooterbandjes mmmm
Grts Lzone
lzone
400cc

Berichtdoor bashanboy » 07 jan 2010 21:15

iedereen zijn eigen smaak he ;)
jij street ik cross (ik mis de emoticon bier :lol: ) :bier:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor fr33style » 07 jan 2010 21:27

off road is de shit maar alles op zn tijd, ik wacht zoizo op een maatje die gaat er ook 1 kopen, want alleen off roaden vind ik niks, deel graag momenten :D
ik heb van de zomer in het buiteland ge off road, en ik ben serieus als ik zeg dat paris dakar dan gewoon een shaggie rollen is.

wat ik daar heb meegemaakt, bijna dood enzo net van je quad kunnen springen als die een ravijn in gaat geweldig :mrgreen:
we hadden een rit van anderhalf uur gedaan we waren gesloopt zo vermoeiend was het. een half uur later stonden we nog steeds stijf van de adrenaline :mrgreen:

heb het op tape maar ik moet het nog van zo'n camera bandje over zien te zetten naar dvd.

als ik kon zou ik jullie allemaal mee nemen naar die plek, dat is echt een ervaring die je moet meemaken.

je tekent wel van te voren een contract dat je nergens voor verzekerd bent en het geheel op eigen risico doet, en voor alles en alle schades of wat dan ook zelf aansprakelijk bent.

je krijgt wel een gids mee maar die krijgt bonus als hij mensen laat verongelukken.... vandaar die te gekke route :mrgreen:

ohja en hij rijd op een crosser, dus de routes die hij met gemak neemt moet jij maar zien te overbruggen anders ben je verdwaald.
hij rijd met gemak tussen de rotsen door, jij moet eroverheen have funnn or die :mrgreen:
fr33style
300cc

Berichtdoor lzone » 07 jan 2010 21:34

kunnen onze bassie's dat wel aan ? off road in paris-dakar? ik zou graag naar disney rijden in parijs op 2 dagen heen en er zijn er al die twijfels hebben dat men bassie dat gaat aankunnen dus 1.5u intensief dakar? ? is dat wel mogenlijk?
Grts Lzone
lzone
400cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers