door brandweerman112 » 10 feb 2012 20:47
Ben benieuwd naar het resultaat van je uitlaat. Als je de uitlaat klaar hebt, plaats je dan een paar foto's in dit topic? Natuurlijk wel nadat de quad een poos heeft gelopen, zodat het rvs mooi blauw gekleurd is :p
Kheb vandaag de zekeringhouder vervangen door een ander type. Er zat er 1 op met een glaszekering en nu 1 voor steekzekeringen. Deze is wat degelijker bevestigd.
Tevens bij Eagle 2 rvs demperbeugels besteld. Ik ben er achter gekomen bij het aanpassen van de uitlaat dat er 1 beugel miste. Bij eagle kosten ze 17 euro per paar. Daar ga ik niet zelf voor aan het doe het zelfen haha.
Bij ALG heb ik een hoofdremcilinder met leiding en 3 banjo bouten (setje) besteld om deremmen te scheiden. Ik had hiervoor al een hoofdremcilinder van een Bashan aangeschaft, maar het reservoir lijkt me wat te klein voor die grote remklauwen van mijn Jinling. Dus die heb ik in het te koop forum gezet. Dus als hier iemand nog belang bij heeft. Hij kost 20 euro incl. verzendkosten.
Vandaag de quad nog even uitgelaten over het ijs. Lekker koud maar geweldig mooi. Ik had de teller dik over de 100.
As de Brandweer