vandaag "even" bezig geweest om de veren wt strakker te zetten en de orginele knipper lichten ook maar aan te sluiten. Die nieuwe let lichtjes zijn leuk aan de uiteinde maar de orginele er bij geeft toch een iets beter beeld welke kant ik op wil.
Het even is natuurlijk met heel het plastic wel een 15 min sleutelen voor je ergens bij kunt.
heb een paar fototjes gemaakt (vergeet alleen regelmatig foto's te maken als ik bezig ben.

eerst het kenteken plaatje er af natuurlijk en de schroefjes voor de achter spoiler los.

Dan het wiel er af anders komt de "spoiler"er nog niet af.
(wel netjes op een krik hoor

hier een foto van de kap over de vario. ziet er toch mooi glimmend uit. jammer dat je hem normaal niet ziet.

een fototje van het luchtfiltertje. gelijk maar even beetje schoon gemaakt. Hierachter zit natuurlijk de cilinder. maar daar kun je van deze kant niet bij. da word een andere manier puzzelen deze week om de kleppen te controleren/stellen.

en de voorkant ook even open gehad voor de voor knipper lichtjes. (heb ik nog niet kunnen aansluiten moet ffen een stekkertje er bij halen en een dun kabeltje. als we t doen doen we t wel netjes he

)
wanneer ik weer iets los haal probeer ik er aan te denken om weer wat fototjes te maken en zet ze er bij.
(of t moet zijn dat jullie t inmiddels beu zijn dan laat maar weten

)