De 1 is schroefdraad ,de ander draai je een 1/4 slag.

Black-mamba schreef:ik bedoel de tank even wisselen natuurlijk, zullen de kosten ook niet wezen.
of had je een beter idee??![]()
http://cnspyracing.com/chanpin/?i=7
Q-trading schreef:De ijzeren tankjes zou ik er niet opzetten.
Door de trillingen zijn die meeste ijzeren tankjes binnen de 1000km lek, sommige al na 100km
De eerste 2 jaar heeft JLA/Jinling deze tankjes ook gemonteerd op hun quads, wat een ellende zeg. We hebben meer dan 70 tankjes na kunnen sturen naar klanten in die 2 jaar.
Sinds dit jaar hebben ze plastic tankjes in trillingsrubbers, geen 1 probleem meer gehad.![]()
Ook zijn die ijzeren maar 5 ltr ipv 8ltr, en trilt dat klepje van de sluiting, maar volgens mij hebben ze hier inmiddels ook al rubbertjes voor gemaakt.
Het is inderdaard jammer dat ze hier geen
afsluitbare doppen voor hebben.
Black-mamba schreef:Q-trading schreef:De ijzeren tankjes zou ik er niet opzetten.
Door de trillingen zijn die meeste ijzeren tankjes binnen de 1000km lek, sommige al na 100km
De eerste 2 jaar heeft JLA/Jinling deze tankjes ook gemonteerd op hun quads, wat een ellende zeg. We hebben meer dan 70 tankjes na kunnen sturen naar klanten in die 2 jaar.
Sinds dit jaar hebben ze plastic tankjes in trillingsrubbers, geen 1 probleem meer gehad.![]()
Ook zijn die ijzeren maar 5 ltr ipv 8ltr, en trilt dat klepje van de sluiting, maar volgens mij hebben ze hier inmiddels ook al rubbertjes voor gemaakt.
Het is inderdaard jammer dat ze hier geen
afsluitbare doppen voor hebben.
Ik heb nog niet zo veel ervaring met de ijzeren tankjes, en ik vind het ook jammer dat ze maar 5 liter zijn maar wel prettig dat je ze kan afsluiten.
als dat zo erg is met dat trillen ga ik even kijken of ik hem op rubbers kan zetten (als dat nog niet het geval is!) ik heb al wat ideetjes
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten