Tankdop Jinling JLA-21B

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Tankdop Jinling JLA-21B

Berichtdoor 4 wieltjes » 01 sep 2011 19:24

Tuurlijk zijn het dezelfde doppen.
De 1 is schroefdraad ,de ander draai je een 1/4 slag. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Black-mamba » 01 sep 2011 20:12

ik bedoel de tank even wisselen natuurlijk, zullen de kosten ook niet wezen.

of had je een beter idee?? :lol: :lol:

http://cnspyracing.com/chanpin/?i=7
Black-mamba
50cc

Berichtdoor ddreus » 01 sep 2011 21:18

zou dat passen denk je? hoeveel liter is die tank?
ddreus
100cc

Berichtdoor Black-mamba » 01 sep 2011 21:37

De tank is 5 liter
Black-mamba
50cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 01 sep 2011 21:39

Black-mamba schreef:ik bedoel de tank even wisselen natuurlijk, zullen de kosten ook niet wezen.

of had je een beter idee?? :lol: :lol:

http://cnspyracing.com/chanpin/?i=7

Het is allemaal plastic.
Misschien een groot gat in de tank en dop en er een discusslot doorheen rammen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Q-trading » 01 sep 2011 21:44

De ijzeren tankjes zou ik er niet opzetten.

Door de trillingen zijn die meeste ijzeren tankjes binnen de 1000km lek, sommige al na 100km

De eerste 2 jaar heeft JLA/Jinling deze tankjes ook gemonteerd op hun quads, wat een ellende zeg. We hebben meer dan 70 tankjes na kunnen sturen naar klanten in die 2 jaar.

Sinds dit jaar hebben ze plastic tankjes in trillingsrubbers, geen 1 probleem meer gehad. :thumbup:

Ook zijn die ijzeren maar 5 ltr ipv 8ltr, en trilt dat klepje van de sluiting, maar volgens mij hebben ze hier inmiddels ook al rubbertjes voor gemaakt.

Het is inderdaard jammer dat ze hier geen
afsluitbare doppen voor hebben.
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

Berichtdoor Black-mamba » 01 sep 2011 22:13

Q-trading schreef:De ijzeren tankjes zou ik er niet opzetten.

Door de trillingen zijn die meeste ijzeren tankjes binnen de 1000km lek, sommige al na 100km

De eerste 2 jaar heeft JLA/Jinling deze tankjes ook gemonteerd op hun quads, wat een ellende zeg. We hebben meer dan 70 tankjes na kunnen sturen naar klanten in die 2 jaar.

Sinds dit jaar hebben ze plastic tankjes in trillingsrubbers, geen 1 probleem meer gehad. :thumbup:

Ook zijn die ijzeren maar 5 ltr ipv 8ltr, en trilt dat klepje van de sluiting, maar volgens mij hebben ze hier inmiddels ook al rubbertjes voor gemaakt.

Ik heb nog niet zo veel ervaring met de ijzeren tankjes, en ik vind het ook jammer dat ze maar 5 liter zijn maar wel prettig dat je ze kan afsluiten.

als dat zo erg is met dat trillen ga ik even kijken of ik hem op rubbers kan zetten (als dat nog niet het geval is!) ik heb al wat ideetjes
Black-mamba
50cc

Berichtdoor sandhi,; » 02 sep 2011 08:52

Black-mamba schreef:
Q-trading schreef:De ijzeren tankjes zou ik er niet opzetten.

Ik heb nog niet zo veel ervaring met de ijzeren tankjes, en ik vind het ook jammer dat ze maar 5 liter zijn maar wel prettig dat je ze kan afsluiten.

als dat zo erg is met dat trillen ga ik even kijken of ik hem op rubbers kan zetten (als dat nog niet het geval is!) ik heb al wat ideetjes

als het goed is hebben ze het al een beetje angepast ik was laatst bij trendy t en toen heb ik het ff van dicht bij bekeken.. en ze hebben tegenwoordig 4 punten waar ze vast zitten en eerst was het maar 3, 2 voor en 1 achter in het midden.. rubbers zitten er als het goed is ook al tussen.. gr.
SPY F1/ZX6
sandhi,;
400cc

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?