Eindelijk, het is zo ver
Vandaag de eerste rit achter de rug. Het was afwachten wat de ketting ging doen. Alles heeft goed stand gehouden na de eerste korte rit (5km).
De ketting spanner doet goed zen werk bij het in en uitveren van de achterbrug en de sleeplat ook. Ik dacht dat de ketting op zen minst ging zoemen of lawaai maken bij het glijden over de sleeplat maar dit is helemaal niet het geval.
Hierboven een foto van het opspansysteem en de sleeplat gemonteerd op de achterbrug
Het vermogen van de motor was wel even schrikken.

De volle 43pk op de achterwielen doet zo'n shineray wel als een peil vooruit schieten. Denk dat je in ze'n 1ste makkelijk tot de 50km/u gaat als je doortrekt. Heb eigenlijk maar tot in 3de gereden en zonder veel gas gaat dat behoorlijk snel

Helaas heb ik nog geen werkende km teller dus het is allemaal op het gevoel.
Voor de km teller had ik aan de koso Cockpit RX2N gedacht.
http://www.youtube.com/watch?v=TQ78LGLTxacMorgen maak ik twee steunen voor de uitlaten zodat deze bij schokken op de weg toch wat ondersteund worden.
Daarna wordt het uitzoeken hoe ik de nerfbars er terug op krijg, dit wordt nog een ander paar mouwen

"Horsepower. Is not measured by the size of your exhaust tip. Don't be a dickhead"