quad loopt niet fijn shineray 250 spider

Re: quad loopt niet fijn

Berichtdoor sjonsjingels » 30 okt 2010 15:00

volgns mij ken je hem er uit halen moet alleen kijk of je niet gaat lekke anders moet je even boutje in je lijding van je benzine draaien dat ie niet gaat lekke

gr john
sjonsjingels
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor sjonsjingels » 30 okt 2010 15:03

owja en je kabels boven kant (volgens mij) die zijn van je bezine meter
sjonsjingels
300cc

Berichtdoor fred » 06 nov 2010 10:19

sjonsjingels schreef:owja en je kabels boven kant (volgens mij) die zijn van je bezine meter

hallo , 3 vragen : ik heb de kop van de cylinder er af liggen om mijn kleppen te stellen maar ik zie eigenllijk geen verschil tussen de inlaat en uitlaat ( groot en klein???) kunnen jullie mij zeggen welke wat is ?? en er zit allemaal olie in het bovenste gedeelte bij de kleppen is dat normaal? en ik heb de gromen schroef links op het blok er af geschroefd om te kijken naar het merk punt voor het 'dode' punt?? maar ik zie geen T merk, wel 2 sleufjes op een afstand van zo'n 4 mm van elkaar moet het het kerfje in de schroefdraad daar ook misschien tussen staan voor het stellen??/
alvast hartelijk dank voor jullie ( snelle) antwoord
fred
300cc

Berichtdoor fretje-pitbull » 06 nov 2010 11:49

ik zie eigenllijk geen verschil tussen de inlaat en uitlaat ( groot en klein???) kunnen jullie mij zeggen welke wat is ??de kant va,n de carbu is inlaat

en er zit allemaal olie in het bovenste gedeelte bij de kleppen is dat normaal?best wel anders draait je kop vast

en ik heb de gromen schroef links op het blok er af geschroefd om te kijken naar het merk punt voor het 'dode' punt?? maar ik zie geen T merk, wel 2 sleufjes op een afstand van zo'n 4 mm van elkaar moet het het kerfje in de schroefdraad daar ook misschien tussen staan voor het stellen??/

je hebt 2 cromen schroeven een kleine en een grote, de grote is voor je krukas juist te kunnen verdraaien en de kleine is voor te kijken of je zuiger op het bdp staat,
aangezien je kop eraf is kan je dus je zuiger naar boven trekken/draaien en kijken of het indd met die streepjes is
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor sjonsjingels » 06 nov 2010 14:33

makkelijk he klep het dichtsbij je carb is inlaat klep
klep het dichtsbij de uitlaat is de uitlaat klep

gr john
sjonsjingels
300cc

Berichtdoor fred » 06 nov 2010 16:44

sjonsjingels schreef:makkelijk he klep het dichtsbij je carb is inlaat klep
klep het dichtsbij de uitlaat is de uitlaat klep

gr john

bedankt voor jullie antwoorden :thumbup:

nou inderdaad ik dacht laat ik eens heel logisch nadenken en zo ben ik er dus ook van uit gegaan dat die het dichst bij de carbu de inlaat is en de andere bij de uitlaat de uitlaat!1 :lol: ik moet zeggen je leert er wel van :)
maar nu het volgende, kleppen gesteld, in 10 uit 15, er tikt nu niets meer en het ploffen in de uitlaat is weer als vanouds voor het probleem, dat is dus weer verbeterd, alleen hij loopt nog niet goed, het volgende is er nog aan de hand ( ook als hij warm is):
starten met choke helemaal open, als ik nu helemaal het gas dicht draai en ik draai de choke iets dicht , dan slaat hij af ( bij koude motor zou dat normaal zijn, maar bij warme niet)) dus ik kan hem alleen starten en stationair laten lopen als ik of de choke weer helemaal open draai met gas handel dicht of choke dicht en gashandel een kwart open. als ik bv op een voorangs weg aan rijd waar ik moet stoppen ( gas dicht en remmen) dan slaat hij ook af!
heb de stationair schroef ook al opgedraaid maar dan loopt die met de choke helemaal open alleen harder stationair maar doe ik de choke weer dicht slaat hij gewoon weer af!!!.wat zou dit kunnen zijn?? heb tot nu toe inlaat spruitstuk vervangen en kleppen gesteld.

alvast weer bedankt
fred
300cc

Berichtdoor sjonsjingels » 06 nov 2010 17:43

met de choke open bedoel je dat je de choke ingebeur heb of niet
sjonsjingels
300cc

Berichtdoor fred » 06 nov 2010 22:47

sjonsjingels schreef:met de choke open bedoel je dat je de choke ingebeur heb of niet

ingebeur?? wat bedoel je daarmee? bij choke open bedoel ik, dat ik het hendeltje helemaal naar links heb gedrukt, dus in gebruik zoals je hem ook gebruikt bij een koude start

groeten
fred
300cc

Berichtdoor sjonsjingels » 07 nov 2010 14:24

sorry moest ingebruik zijn haha
sjonsjingels
300cc

Berichtdoor sjonsjingels » 07 nov 2010 14:26

je ken kijk naar je gasnaald. miss groter sproeier.

probeer dat eens
sjonsjingels
300cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Start en loop problemen