laatst het stripje voor op de ventilator aan de behuizing van de radiator maar weer eens vernieuwd ik ga er toch iets op verzinnen want die stripjes breken bij mij geregeld doormidden en tijdens mijn rit een souvenir in epen achtergelaten namelijk was bij terug komst de onderste achterste blok bout verdwenen ik denk dat hij is afgebroken en er tussenuit is gevallen gisteren een nieuwe gemonteerd met nylon lock moer en veerringen vandaag heb ik niets gedaan hier is het niet zo een mooi weer
de strippen van de ventilator helemaal vernieuwd met dikker en bredere strips plus twee extra strips vanaf de motor aan de buitenkant van de behuizing van de ventilator en die ventilator gril heb ik weggegooid was helemaal in stukken getrild bij het loshalen trok ik nog de kabeltjes uit de stekker maar weer gerepareerd en een van de kabels was door gesleten waarschijnlijk door op bovenkant van de oude radiator gril te hangen na de inbouw even getest en alles werkt weer zoals het hoort en alle boutjes met locktide gedaan