De handrem werkt niet meer, dus toch handig om via de zoekfunctie erachter te komen dat het boutje op de achterrem voor het stellen van de handrem is. Dus even de boel aangedraaid en ik kan de Madmax weer op een helling parkeren.
Kwam alleen achter een volgend probleem, mijn remlicht doet het niet meer. Kentekenverlichting en normale achterlichten doen het wel. Stekker zit ook goed. Op zoek dus naar waar het remsignaal vandaan komt.
de schakelaar voor achter zit op het t stuk waar de voorremmen gescheiden worden daar waar ook het stuurslot zit je moet je je remmen scheiden dan heb je temminste twee fatsoenlijke remmen op oliedruk als er dan een probleem met een van de twee is kun je nog altijd stopkomen plus je hebt een hele goede parkeerrem die je niet na iedere lange rit moet bijstellen en de andere schakelaar zit natuurlijk op de voorhendel
Ik had gisterenavond ook met de slaghoogte van de remcilinder wat zitten spelen omdat ik ergens gelezen had dat dat ook de oorzaak zou kunnen zijn dat het remlicht niet werkt. Vanmiddag even geprobeerd om de quad te starten, doet mijn remlicht het spontaan weer en starten deed hij ook.
Blijkbaar doet een nachtje rust soms wonderen. Alleen starten met de handrem werkt niet. Maar goed die gebruik ik ook alleen als parkeerrem, dus zo ramp is dat niet.