je moet het zowiezo in het echt zien maar ik had al een ander idee eventueel de uitstekende horizontale buizen zwart te maken misschien met folie of anders spuiten moet ik nog even bekijken
nee kreeg woensdag problemen. verkeerde tandwielhouder gemonteerd. ook die zijn niet allemaal het zelfde voor de bashan. probleem opgelost. quad nog even mooi gemaakt en is nu klaar voor de meeting
terug eens uitgelijnd,bandenspanning nagezien,benzinetank gevuld en km-teller (hopelijk) juist afgesteld,ketting gesmeerd.hij is er klaar voor morgen.....hoop ik toch.
vanmiddag de onderste en bovenste fusee rubbers vernieuwd onder was wel nodig boven was nog wel goed maarja als je het toch eenmaal los hebt kun je het even doen trouwens onder zat helemaal geen vet maar de kogels zijn nog perfect gaan nog lekker stug er zaten ook geen ringen om de rubber aan de bovenkant vast te zetten nu dus wel alles weer goed ingevet daarna nog even de bumper wat aangepast met zwarte folie en ook nog wat aan de voorspatborden veranderd de ketting gereinigd en weer ingespoten