deze avond de irridiumbougies uitgedraaid.deze zijn tiptop.dus daar ligt het niet aan.heb ondertussen ook een afspraak gemaakt bij de hondadealer om de carburators te syncroniseren en af te regelen.hij wist meteen na mijn verhaal wat het probleem is.hetzelfde wat we al vermoeden.teveel lucht of met andere woorden te arm mengsel.er moeten grotere sproeiers is in ieder geval.het jammere is dat hij pas tijd heeft de maandag na de meeting.maar geen probleem,ik heb ondertussen al zelf wat geëxperimenteerd en het luchtfiltergedeelte gedeeltelijk dicht getaped zodat hij toch wat minder lucht ingegooid krijgt.proefritje gedaan en niet te geloven maar het is een totaal andere quad.hij schiet in de eerste 3 versnellingen als een raket vooruit.4 en 5 iets minder maar ik denk dat ik met de eerste 3 al meer dan voldoende zal hebben voor de meeting
Wel fijn dat je nu zeker weet dat daar het probleem ligt en dat je maandag dus niet voor niets daarheen gaat. En je zal nu toch weer wat meer plezier hebben tijdens de meeting denk ik zo.
ik heb gisteren mijn bumper groen gespoten en vandaag er blanke lak over heen gespoten en ook maar even het uitlaat hitte schildje blank gespoten en het tankdop filtertje ook maar even en er ook een nieuw slangetje opgezet zat een scheurtje in
Ziet er weer erg goed uit. Heelguards en nerfbar vind ik zeker geslaagd alleen de bumper vind ik persoonlijk wat te veel groen. Misschien een idee om die buizen wat verticaal lopen zwart te maken? Breekt het een beetje.