vanmiddag de ophanging van de bumper laten lassen,gelijk alle punten opnieuw laten doen aan de andere kant was het frame gescheurd ook dicht laten lassen,ik had nog wat zilveren hammerite staan heb dit er op gedaan en daarna mat zwarte verf,even kijken hoe het morgen is en anders nog maar een laag,die punten wat ik heb laten lassen is echt super slecht gemaakt toen nog wat aan de velgen gedaan is nu heel appart,en ik had voor de auto nog van die overzet plastic slangen liggen die heb ik er ook opgezet ze zijn wel geel ,maar het ziet er nog net goed uit trouwens die heb je niet in groen
....aan de quad nog steeds niets gedaan, voor de quad wel, heb nu de onderdelen gesorteerd in de schappen liggen, een 2 handen vol lagers besteld....weer niet echt courant, dus een fikse levertijd....maar dat kan er ook nog wel bij
nou eigenlijk gisteren gedaan ,maar het forum speelde niet mee ik kreeg het er niets opgezet,ik heb de overzet slangen van plasic in groen gespoten en daarna wilde ik de smeernippels nog eens doen,toen ondekte ik dat de bovenste uitlaatklem was afgebroken snel weer een nieuwe gemaakt is wel van allu maar dat is maar tijdelijk denk dat het zowiezo niet lang heel blijft toen heb ik ook nog de achteras groen gespoten,ik zal er straks wel even een paar foto`s van opzetten ik zit nu even op de tablet te tikken
ik heb mijn oude uitlaatbeugel maar laten lassen zodoende heb ik eventueel een reserve die ik gemaakt heb heeft het nog steeds gehouden de max heeft wel wat rare kuren de laatste tijd knipperlichten gaan na bepaalde tijd heel snel knipperen en het lampje van de temp doet ook raar het soms bij hele normale temp even aan en weer uit dus het gaat niet knipperen of konstant branden,volgens het externe metertje is de temp gewoon normaal