gisteren wat verder gedaan met de verlichting,de kappen,handvaten,.... hoofdverlichting vooraan wordt terug compleet anders.foto's volgen in projecttopic.
ik heb de look nog wat veranderd met wat groene folie het is een andere kleur,maar nu heb ik two tone groen,foto`s maak ik nog,helm ook nog wat aanpassen aan de kleuren van de max
Bovenste fusee kogels van de Madmax vervangen door een paar exemplaren voor een BMW 5 E34. Nu ik alles aan het los halen was leek het alleen wel of er gewoon speling op 3 van de 4 conussen zat, en dat de fusee's gewoon nog vrij van speling zijn.
ik heb eindelijk mijn folie kunnen plakken,daarna heb ik toch de netjes bij de hielen er weer opgezet want het draad was weer helemaal kapot,toen ondekt dat de nummerplaat aan een kant los zat even gekeken was de nummerplaathouder aan een kant door de bout gebroken ik heb er nu 4 bouten met ringen op gezet even aanzien of dat helpt,toen wilde ik de achterveer wat harder zetten en ineens hoorde ik pssssst en was de druk weg de veer sprong gewoon uit zonder demping gelukkig heb ik er weer lucht in gekregen zodat hij weer bij het uitveren dempt,foto van het folie werk moet ik nog maken want ik wil die in de schaduw maken morgenvroeg even proberen