Mijn naam is Stefan ik ben woonachtig in Bavel (Breda), 21 jaar.
Afgelopen week heb ook ik een "wokpan" gehaald

Het is een EGL Mad Max 2011 (2e hands) waar wel het een en ander mee aan de hand is maar dat is allemaal wel op te lossen. Vorige eigenaar is er niet echt zuinig mee geweest dus we gaan kijken of er optisch ook nog eea te veranderen is (stickers zijn bijvoorbeeld helemaal beschadigd). denk trouwens wel dat ik iets te veel betaald heb (1300)
Op dit moment staat hij bij de Auto garage bij ons om de hoek aangezien er een klein wit stekkertje losgeschoten was bij de CDI en toen startte hij niet meer. Ikzelf heb de stekker vannuit de kabelboom naar de CDI nergens kunnen vinden op internet maar hij ging het fixen dus ik hoop dat ik hem vandaag weer terug heb.
Wat staat er bij mij op de planning om aan te passen:
- Remmen scheiden (inmiddels gedaan maar krijg te weinig druk op voorrem,wellicht te zwakke remhendel / te lange remleiding?)
- Nieuw achterlicht ( 6 ledjes doen het maar)
- Handgas (is besteld)
- CDI (als dit zin heeft want las dat dit niet zoveel zin heeft op de madmax 250cc)
- Demper zit enorm los dus nieuwe uitlaat / demper
- Openluchtfilter plaatsen (en afstellen icm sproeier)
- Slot op tankdop
- Nieuwe stickers / kappen laten spuiten
- Kijken of er wat te doen is aan de afwijking van de KM teller (en valt soms weg naar 00 km/h) wellicht sensor kapot
Daarnaast had ik nog een vraagje mbt de bandenspanning. zal vast wel een ander topic voor zijn en zoek ik nog wel even uit maar mijn voorbanden stonden zo goed als leeg. Toen heeft Dhr van de Garage hem opgepompt. Hij heeft volgens mij tegen de max psi erin gedaan , kan geen kwaad denk ik(heb t niet goed gezien).
Maarja Ik hoop dat ik veel kan leren van de Topics op dit forum en wellicht ook mijn ervaringen kan delen en mijn steentje bij kan dragen.
p.s. Foto's komen eraan
Stefan