Vandaag eens olie ververst, alles doorgesmeerd en afgebrokennsmeernippels vervangen , uitlaat gelast en tot de ontdekking gekomen dat de haakse overbrenging zo lek is als een vergiet dat wordt keerringen of maar gelijk het hele kreng vervangen
en nu terug on topic:deze avond nog wat verder aan de de elektra gewerkt,nieuwe oliefilter geplaatst(chroomlook),olie ververst,olieleidingen aangesloten naar de oliekoeler,radiator gevuld en......ja hoor,het hart klopt terug
Laatste spoorstang vervangen , juiste koelvinbehuizing gemonteerd en de voowielen eens gecentreerd (toch eens tijd voor echte wielen) en natuurlijk weer gereden
durf me nu eindelijk op de 80 wegen te vertonen Moet nog even wat meer power hebben
Vandaag de velgen met de nieuwe banden er onder gezet. Zo meteen de km-teller afstellen op de omtrek van de achterbanden voor een juiste aflezing van de snelheid. Alle voorwiellagers vervangen want die waren verrot en/of verroest. Hiermee ook er achter gekomen dat de remklauw een remschoen zwaar tegen de remschijf aantrok. Ringetje hier en ringetje daar en het was opgelost.
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
voorrempomp aangesloten,ontlucht.dus remmen nu ook gescheiden.donor rempomp natuurlijk van de honda vfr. en nadien een hoop gevloek en gestressed begonnen aan de uitlaat.gekkenwerk.