Aha, ik dacht vandaag nog aan deze plannen , Wou juist vragen of deze nog in de running waren of in een kelder beland waren NIET DUS Maak er wat moois van heren en ik hoop dat het een weekeind is dat wij er bij kunnen zijn .
The more i know about people The more i love my dog.
Ik zou zeggen laat maar horen welk weekend er in gedachte is, en wie wil er helpen. Laten we drie optie's doen en daar uit kiezen, er moet wel een leuke opkomst zijn.
Mijn voorkeur gaat uit in augustus, dus eerst een weekend plannen en dan een camping regelen. Ik kan wel een datum roepen maar, hoor liever van andere ook wanneer ze kunnen. Als we het doen gelijk goed doen lijkt me, dexter liep er ook al mee rond dus als hij ook ideeen heeft heel graag.
Augustus zit ik idd op de camping, maar dan in Winterswijk, heb totaal nog geen idee of ik dan een rijdende quad heb, dus plan maar gewoon wat jullie willen, grote kans dat ik er niet bij ben Heb nu zo'n belachelijke drukke planning van de weekenden, div motorcross weekenden, NK 4x4 weekenden, hele maand Juni elk weekend feest, niet dat ik klaag, maar dan blijft de quad op een laag pitje hangen