Nieuw hier en zoekende naar een blok, Ik rijd een bakbrommer

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Nieuw hier en zoekende naar een blok, Ik rijd een bakbrommer

Berichtdoor trashgroupe » 05 feb 2014 06:43

:stupid: Hallo mensjes, Ik ben Ribo Ik ben ik ben 19 jaar en woon in Groningen.
Ik heb sinds mijn 13e een Bakbrommer en rijd daar sinds mijn 16e mee rond.
Ik heb er een shineray 175cc blok onder van een quad en ben opzoek naar mogelijkheden voor nieuwe blokken, het liefst de zelfde met meer cilinder inhoud. Het rijd toch wel super fijn een viertakt blok die ook wat vermogen kwijt kan op mijn achterwiel. Mooist is met een achteruit erop alleen ik zelf heb best wel genoten van die ene extra versnelling vooruit laagtoerig 60/70 rijden is fijn.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 9479_n.jpg
Laatst bijgewerkt door trashgroupe op 05 feb 2014 08:34, in totaal 3 keer bewerkt.
trashgroupe

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Nieuw hier en zoekende naar een blok, Ik rijd een bakbrommer

Berichtdoor dimpower » 05 feb 2014 07:31

Welkom en veel succes met je zoektocht ;)
zou wel graag je naam weten
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor trashgroupe » 05 feb 2014 08:28

Dankje, ik heb mijn naam nog ingevoegd aan mijn bericht, ik krijg alleen geen foto geupload hierbij ?
trashgroupe

Berichtdoor DexterXL » 05 feb 2014 12:53

...is deze bakbrommer niet eens voorbij gekomen bij wegmisbruikers oid??
ziet er zo bekend uit ;)
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor Firehuntah » 06 feb 2014 21:06

Welkom Ribo!

Veel plezier hier en nog veel plezier met je bakbrommer. ;) Ziet er leuk uit en best handig lijkt me. Maar mag je wel zo over de weg ermee? Zitten 2 nogal scherpe delen daar boven aan de voorkant. Of heb je normaal nog een klep ofzo daar voor zitten?
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor domingo » 06 feb 2014 21:32

bericht werd verwijderd wegens overtreden forumregel 13.koopwaar aanbieden in andermans topic mag niet.doe dit liever per pb.heb je hetzelfde resultaat en overtreed je de regels niet ;)

grtz,
Dimy
Laatst bijgewerkt door dimpower op 06 feb 2014 22:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: bericht verwijderd Forumregel 13
domingo
300cc

Berichtdoor trashgroupe » 07 feb 2014 09:17

Nee ik heb nog nooit en bakbrommer op wegmisbruikers gezien, en er is een vrij kleine groep mensen in nederland die een bakbrommer hebben dus als zoiets was gebeurd had dat wel rondgegaan in de groep bakbrommer rijders.
Ik heb zelf wel ooit een gele omgekeerde trike op wegmisbruikers of blik op de weg zien langskomen. Misschien bedoel je deze?

Deze foto is gemaakt toen ik hem nog aan het bouwen was, ik heb inderdaad een klep voorop gemaakt de bak heb ik een metalen frame en daarin traanplaat ingelegd met rubber zodat het metaal elkaar niet afstoot (blijkbaar gaat het keihard roesten en corrideren). Ik heb er een suzuki frame achter gelast om de viertakt blok in kwijt te kunnen met stevig achterbrug. En ja hoe je nou mag rondrijden met zo een bakbrommer daar word niet echt naar gekeken, er is vrij weinig van die dingen bekend bij de politie en in de wetgeving. Je hoeft geen helm te dragen, ook geen riem. Alhoewel ze anderhalf jaar geleden over de helmplicht de regels hebben veranderd. Je mag niet meer met de originele maat wiel rijden, ik geloof dat ze door gazelle en apollo gebouwd zijn met 10 of 12 inch en zoals je straks ook op wiki kan lezen is dit 15 inch ( Om en nabij 40 cm) geworden. Ik heb vanuit die nieuwe regel mijn zinnen gezet op de meest grote aluminium velgen die ik kon vinden met dezelfde steek en vindt het er gruwelijk op staan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Brombakfiets - http://bakbrommers.nl/

Ik heb trouwens een donor weten te vinden voor mijn bakbrommer, ik haal het blok eruit zet deze bij mij erin en heb nog een honda nsr 125 kartracing getuned blok liggen die ik daar inbouw voor deze zomer. https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 1104_n.jpg

Het is momenteel niet meer nodig hier iets te vinden maar ik zou nog graag lid blijven want ik rijd dus ook chinees en eind dit jaar ga ik op zoek naar zo een streetquad met die mega vette wielen ik geloof dat die 250cc zijn ofzo en ben er vanplan een classic race buggy van te bouwen met vleugje nieuwetijds. Ik ben gewoon weg van die robuste look van die nieuwe quads. En ja ik snap dat sommige mensen het zonde vinden om zo een omgebouwd te zien maar ik hou gewoon van anders.
http://www.f3historic.com/uploads/BT28_Advert.jpg
trashgroupe

Berichtdoor trashgroupe » 07 feb 2014 23:43

Ik had voor morgen een afspraak met deze man staan en hij heeft hem blijkbaar vandaag gewoon verkocht. Dat vind ik nou geen zaken doen..
Er is gelukkig meteen ook een alternatief opgedoken, een quad chinees!! :D
trashgroupe

Berichtdoor dimpower » 07 feb 2014 23:50

zo horen we het graag :thumbup:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Keer terug naar Me and my quad