ook veel vierkanter qua bouw kweet nog dat zo een 750cc niet in een smc ram250 ging kunnen zonder bijna zelf een frame te maken er weet niemand een maximum 450cc 4t crosmoto te koop?
Hoop dat je dit project wel gaat volbrengen, in iedergeval krijg je hulp van je pa dus dat scheelt.(denk ik toch ) Maar valt me op dat je weinig kennis hebt van het motorblok, waarom is je keuze dan voor deze motor als ik vragen mag? Nouja mocht er echt schot in de zaak komen ga ik het cker volgen.
deze motor om te kijken hoe het is om zo'n project te doen en daarom moest ie niet te veel kosten. Als dit allemaal goed lukt kan er altijd nog een ander blok in
Dit gaat zeker vet project worden RESPECT Maak er wat cools van en jou kennende wordt van 't hele project een mooie foto reportage bijgehouden , dus dat maakt dit forum nog interessanter, zeker voor outsiders! Keep up posting
SHINERAY XY250STIXE Spyder ***************************************** Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden
Maar valt me op dat je weinig kennis hebt van het motorblok, waarom is je keuze dan voor deze motor als ik vragen mag?
Ik zit zelf in de motorenrevisie, dus weet iets van motoren. . Elke motor komt op hetzelfde neer, plus , een onbekende motor is ook weer een uitdaging. Goed (-koop) frame vinden is moeilijker dan het blok lopend krijgen. Word idd een leuk project.
leuk project wordt het zeker nou alleen nog uit zien te vinden waarom hij geen vonk heeft, natte rotor heb ik al gehoort. dus dat moeten we even na kijken