Loncin 250CC Straatpiraat

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Loncin 250CC Straatpiraat

Berichtdoor Chucky » 21 maart 2010 14:50

repsz schreef:lol, als het die van je forumplaatje is dan is dat 'm ook.
Toeval bestaat niet toch :lol:
Echt mooi 8-)

Haha bedankt, hier zijn de toppic's met wat foto's;

viewtopic.php?f=22&t=479

viewtopic.php?f=13&t=301
SHINERAY XY250STIXE Spyder
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

Chucky
500cc
500cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor repsz » 21 maart 2010 14:58

ja echt een mooi ding! Is deze kleurstelling dus ook in NL te krijgen?

Grtz!
In afwachting van de Shineray 250 Stixe
repsz
50cc

Berichtdoor Chucky » 21 maart 2010 15:24

Ik denk dat het deze versie is zonder stickers;

Leuke wallpaper voor je als Spyder fan

http://www.destockplus.com/pic_prod/640 ... 375561.jpg
Bijlagen
shinerayblue02.jpg
shinerayblue02.jpg (103.98 KiB) 5588 keer bekeken
shinerayblue01.jpg
(90.71 KiB) 1110 keer gedownload

Chucky
500cc
500cc

Berichtdoor roonroon » 21 maart 2010 16:53

mooi he ;)

:-))) Ron
Der Alte
Tefalashan-Wok met de twee oren. ;-)
roonroon
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Q-trading » 21 maart 2010 19:15

quote="4 wieltjes"]Hallo Repsz,

Dus je mag er niet op rijden volgens 2.2
Hoe moet je nu erachterkomen of de quad naar je zin is .
Ook als je er bij de verkoper op gereden heb dan kan een blokje om op de quad misschien wel mooi zijn ,maar 1-maal thuis gekomen en een langere rit dan dat blokje om,kom je er achter dat het toch niet geheel lekker rijd die quad.
Wet is trouwens dat je je geld terug krijg als je toch niet tevreden ben over het artikel.
Een tegoedbon moet minimaal 1 jaar geldig zijn en niet maximaal.

7.0a geeft dus aan dat als je de straat uitrijd en je blok loopt vast,dat je geen poot hebt om op te staan.
Kan een financieel probleempje worden.

7.1 Dus je gaat een week later rijden met de quad of voor mijn part een maand later omdat je het druk hebt.
Dat is niet binnen 48 uur.
En natuurlijk kan de verkoper het artikel ook na die 48 uur omruilen.
Maar de voorwaarden kunnen ook gehandhaafd blijven en dan is het jammersssss.

Dit zijn dingen waar je aan moet denken en eventueel afspraken die afwijken van de voorwaarden op papier vast laten leggen.

Dit zijn trouwens voorwaarden die elke handelsonderneming hanteerd,dus Q is daarmee geen uitzondering.
Ik mis trouwens een kvk registratie voor Q in de buurt van Weert als bedrijf.

Aan Q-trading:
Dit hierboven is niet om je handel af te zeiken,alleen om de topicstarter de info te geven die hij/zij vraagt.

[/quote]

Beste 4 wieltjes,

Ik wil graag het een en ander duidelijk maken.
Vind het wel grappig dat je onze algemene voorwaarden door zit te pluisen, en KVK zit te checken.

2.2Op al onze quad kun je van tevoren proefrijden, zolang je wilt. (Ook weer geen weekendje Parijs)
Stel je voor je koopt een BMW X5 van een ton in euros. Na een week bevalt hij je toch niet. Denk je dat je hem dan gewoon kunt terugeven, en je volle geld bedrag terug krijgt. Na 1000 km op de teller, en 1ste tenaamstelling. Dat krijg je niet snel ergens klaar. De auto of quad is dan namelijk al 2de hands.

7.0Wij geven op al onze Quad met kenteken 12 maanden garantie op FACTUUR,
Wij krijgen namelijk zelf ook 12 maanden fabrieksgarantie, dus kost ons ook helemaal niks.
Mensen die de vraagprijs betalen krijgen allemaal Garantie.
Van de Street Quad modellen 250CC Loncin, hebben wij al meer dan 60 stuks verkocht, zonder 1 motorisch garantie geval.
Of onze klanten rijden er niet op, of ze zijn motorisch gewoon goed!!!
Sommige mensen/handelaren willen graag de quad tegen de scherpste prijzen. Voor die mensen geld garantie volgens algemene voorwaarden.
Als ik bv 60 euro verdien op een kinderquad, kan je niet verwachten dat je nog de beste service krijgt. Wij zijn ook weer geen sinterklaas.

7.1Over de 48uurs regeling
Wij gaan er van uit dat je de zelfde dag als je de quad koopt, een stukje gaat toeren.
En niet zoals jij zegt, eerst een maand in de garage laat staan. Wie doet dit nou???

Kost samengevat, wij zullen onze klanten altijd netjes proberen te helpen, en niet te laten staan. Ben je netjes naar ons, zullen wij dit ook naar jou zijn.

4 wieltjes, je zult nog een beetje beter moeten zoeken op de site van KVK.
Want we staan natuurlijk wel ingeschreven, zowel KVK als RDW erkend
De administatie zit alleen niet in Weert.
Alleen onze showroon en werkplaats/magazijn.
Misschien uitdaging voor je. :)

Grtz Q
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

Berichtdoor Q-trading » 21 maart 2010 19:33

repsz schreef:Ja ik ben nu al vanaf een uur of 9 's ochtends aan het zoeken naar info over die "streetracing quad's" maar niks over te vinden.
Wat ik wel zie is dat ze bij elk bedrijf weer anders genoemd worden, en er ook bij elk bedrijf een ander blok in hangt. Ik vind het iig niks.
Ben nu aan het kijken voor een Shineray, vind deze toch iets mooier als de Bashan. En je krijgt er 50CC'tjes extra bij.

Hoe zit het trouwen met de power van deze quad's.. Komen ze wel een beetje vooruit?

Zou alleen graag een x ergens een proefrit willen maken. Kan dat bij ALG?

Grtz

Beste Repsz

Kan anders een proefrijden nadat je bij AGL Moto bij geweest, dan kun je vergelijken.
De streetquad word orgineel met Loncin motor geleverd
Wij verkopen zelf ook shineray, maar alleen de 350CC RR.
De 250cc stixe verkopen wij niet meer, omdat je er in onze ogen dood mee word gegooit op internet. Maar het is een leuke Quad voor weinig geld.
Ik vind persoonlijk de Streetquad toch een stuk leuker er uit zien.
De kwaliteit en rijprestaties zijn vergelijkbaar. Heel veel onderdelen zijn veelal het zelfde, of komen op het zelfde neer.
Maar ik ga er eens over nadenken om de 250cc Stixe ook met de volgende lading weer mee te laten komen.
Want iedereen op dit forum is er zeer over te spreken.
Lijkt we een Shineray 250cc Stixe forum

Grtz

Q
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

Berichtdoor Q-trading » 21 maart 2010 19:46

Beste Scratch,

Onderbouw dit eens, waarom denk je dat het slechte kwaliteit is??

Het lijkt net alsof mensen die graag een andere merk quad als Shineray of Bashan willen kopen op dit forum. Gelijk worden terruggefloten.
Ben dit al op een paar topics tegengekomen, en zovaak ben ik hier ook weer niet.
Kun je het beter http://www.Shineraybashanforum.nl noemen
Kan niet echt zeggen dat Bashan zoeen goede naam heeft opgebouwd in het verleden. Een paar jaar terug was dit nog echt bagger.
Mensen bellen mij vaak op, en het eerste wat ze vragen, "'is toch geen bashan rommel h
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

Berichtdoor Chucky » 21 maart 2010 20:43

Bedankt voor de feedback Q-Trading! Het is toch een stuk duidelijker denk ik voor de gene welke onzeker waren en is wat onduidelijkheid opgehelderd.
Ook goed om te zien dat een (Chinaquad) dealer zich bezig houd op dit forum en op de interessen van/voor zijn consument in gaat, natuurlijk beetje marketing, maar zeker ook stukje service!
Daarnaast las ik dat u de shineray 350rr verkoopt, dit is toch het straatquad motor model klopt dat?

Wat is jullie prijs (eventueel zonder garantie), heb hem helaas nogniet2e hands gezien dus wellicht is nieuw een optie (vakantie geld zit eraan te komen :mrgreen: )
Bijlagen
shineray350rr.jpg
(75.41 KiB) 1099 keer gedownload

Chucky
500cc
500cc

Berichtdoor bashanboy » 21 maart 2010 22:33

mooi dat q-trading hier ook zij steentje bij draagt maar toch wil ik er ook wat van zeggen: wij bedoelen niet dat jullie modellen niet goed zijn maar er is gewoon veel minder over te vinden dan de shineray en bashan. Voor die 2 merken/types weten wij hier onderhand alles zwakke punten te verbeteren en waar onderdelen te koop zijn. Misschien als jullie een review kunnen maken over modellen die jullie leveren dan zou dat veel helpen. Dan natuurlijk ook met de zwakke plekken er bij vermeld! En misschien is losse onderdelen online zetten zal ook helpen ;)

Mvgr, bashanboy/mod
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Q-trading » 21 maart 2010 22:41

Hoi Chucky,

Klopt, de BikeQuad.
Je vind hem geweldig, of je krijgt er geen kijk op.

3350 incl BTW + kenteken + garantie.

De zo meeneemprijs bespreek ik liever persoonlijik.
Maar raad toch de klanten gewoon aan om voor de garantie te gaan, dan voor een scherpe prijs.
Als er straks een keer dikke problemen er mee hebt, heb je spijt!

Grtz Q

Chucky schreef:Bedankt voor de feedback Q-Trading! Het is toch een stuk duidelijker denk ik voor de gene welke onzeker waren en is wat onduidelijkheid opgehelderd.
Ook goed om te zien dat een (Chinaquad) dealer zich bezig houd op dit forum en op de interessen van/voor zijn consument in gaat, natuurlijk beetje marketing, maar zeker ook stukje service!
Daarnaast las ik dat u de shineray 350rr verkoopt, dit is toch het straatquad motor model klopt dat?

Wat is jullie prijs (eventueel zonder garantie), heb hem helaas nogniet2e hands gezien dus wellicht is nieuw een optie (vakantie geld zit eraan te komen :mrgreen: )
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?