Robertico's Beyond GENATA GT250L-RE

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Robertico's Beyond GENATA GT250L-RE

Berichtdoor Bait » 30 sep 2013 16:06

Hoi allemaal,

Ik zal mezelf maar even voorstellen; mijn naam is Robertico, ik ben 23 jaar oud en ik woon momenteel in Tilburg. Voor mijn verjaardag (26-09-2013) heb ik geen cadeau gekregen van vrienden en familieleden, dus ik heb besloten om mezelf te trakteren met een tweede hands quad. Zodoende ben ik sinds afgelopen vrijdag (27-09-2013) de trotse eigenaar van een Beyond GENATA GT250L-RE.

Echter begin ik steeds meer te beseffen dat mijn beslissing meer rust op emotie dan uit wijsheid. Ik kan namelijk zelf niet sleutelen aan een quad (ik ben bereidwillig om dit te leren) en ik ben tot kennis gekomen dat er niet ook niet veel bekend is over dit merk. Daarnaast kan ik in de omstreken van Tilburg geen enkele dealers treffen die deze type quad kan onderhouden.

Cheers,
Robertico

de vragen die je wil stellen doe je best in de daarvoor voorziene afdeling of topic's.
Laatst bijgewerkt door dimpower op 30 sep 2013 17:55, in totaal 2 keer bewerkt.
Reden: verplaatst in juiste sectie + vragen verwijderd.
Even the greatest have to suffer sometimes
Bait

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Robertico's Beyond GENATA GT250L-RE

Berichtdoor slowstart » 30 sep 2013 17:57

Als eerst welkom. Gooi er even een fotootje op van je quad. Dat schept meer duidelijk over wat voor soort model jouw quad is.

Je zegt dat er een stuk van je peilstok nog in je blok zit. Mijn advies is niet meer verder rijden totdat het stuk eruit is.

Over je vraag om rond de 2 uur op de snelweg te rijden. Daar kan ik kortstondig nee op antwoorden. Dat kunnen die motortjes van 250cc niet aan zo lang zoveel toeren draaien. Je zult al snel vol gas moeten rijden dat betekent niet veel goeds.
Mad-maxxed
slowstart
400cc

Berichtdoor friesequad » 30 sep 2013 17:59

te eerste welkom :wave:

ten2de uuuh is een voorstel topic dus uuuh geen vragen...

banden kun je op google wel vinden wat voor velgen heb je
of kijk onder aan deze forum bij selecteer een forum
en zoek naar links ( internet winkels )

en je bent wel een beetje te snel de quad gekocht
wat er is niet zo veel info over enz enz

maar er zijn wel spullen die van een ander quad daar op passen maar dat weten de andere heren hier wel beter....

dit word veel leren sleutelen meeste tips van ander quads kun je ook op jou quad doen... is bijna allemaal het zelfde...
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor pmhvanes » 30 sep 2013 18:14

Hallo welkom,sleutelen kun je leren,stelt niet veel voor
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Berichtdoor dimpower » 30 sep 2013 18:36

Welkom op CQF ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor ahmet » 30 sep 2013 20:30

Welkom hier , veel plezier met je Quad. :thumbup:
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor dimpower » 30 sep 2013 20:37

Genata is meestal een mengelmoes van verschillende quads.in grote lijnen mechanisch Bashan met dan sportieve kappen die je ook terugvindt op streetquads en idem voor de velgen.meestal wel iets kleiner van velg dan de huidige jla's of madmax'en.12" of 13" velgen.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor admin » 30 sep 2013 20:52

Afbeelding

Deze wok???
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Firehuntah » 01 okt 2013 23:03

Welkom Robertico!

Veel plezier hier en met je quad. ;) Hopelijk heb je geluk en zijn veel onderdelen uitwisselbaar met andere wokjes. Sleutelen zal geen probleem zijn, dat kun je wel leren. ;)
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor Bait » 02 okt 2013 18:33

Wat een warme welkom zeg ^.^,

Dankjewel voor jullie reactie. Admin dat is correct, dat is mijn wok;p. Ik heb overigens naakte foto's van mijn wok.

Terug te komen op Slowstart, mijn quad ligt een paar dagen stil (ben momenteel aan het afstuderen in Hoogerheide), maar ik heb zeker een uur op maximale vermogen gezeten. Denk je dat mijn wok daarom hapert bij gas geven, dan kan deze bami pangang niet echt veel aan? Naja ik heb gehandeld uit onwetendheid. Maar hoe zou ik zelf de oliepeilstok uit de motor verwijderen? Dan zou ik toch de hele motor uit elkaar moeten trekken lijkt mij? Hahahaha jullie hebben nu te maken met een groentje, ik heb opvoeding nodig wat betreft quads. Dus bij deze zijn jullie mijn quad-leraar ahaha

btw, gisteren sprak ik een meneer aan en hij heeft een eigen onderneming in quads & motoren(http://www.racing-bikes.nl/beginpagina.htm. Ik moet zeggen, hij was zeer negatief over chineze quads. Ik geloof wel dat deze quads iets sneller stuk gaan, maar zijn ze zo erg (banden gaan niet lang mee, ketting/remmen gaan snel stuk, oliefilter moet om de 2 maanden vervangen worden enz.)

De vragen zijn verwijdert ivm dat dit een 'me and my quad' topic is.
Een topic waar je iets over jezelf en/of je quad schrijft,en men je welkom kan heten.
Voor vragen zijn andere gedeeltes op het forum.
Voordat je een vraag stel is het misschien handig om de 'zoek' functie eerst te gebruiken.

4W

tschüss cheers
Even the greatest have to suffer sometimes
Bait

Volgende

Keer terug naar Me and my quad