Aangezien 1 van mijn achterknipperlichten het niet meer deed op de dubbele unit ,deze maar eens opengemaakt. Bleek de normale verlichtingader ook af te zijn gebroken plus diverse leds kapot en printbanen kapot. Gelijk maar echte oranje leds er in beide achterlichten ingebouwd. Da's anders dan die gele knipperleds.
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
remmen afgesteld die liepen aan. alarm geinstaleerd en getest
kentekenhouder was kapot gegaan zag ik thuis na een rit weet nog steeds niet hoe dat gebeurd is. morgen een houder laten maken op me werk..(nu even vast gezet met tyrips).
Extra rondje op Ahmet zijn Hyosung gereden, loopt verrekkes . Daarna ff aan de Cannondale gewerkt. Benzinepomp zat vast, maar met een 24 volt schok kwam hij weer los . Loopt dus ook weer.
- ketting gespannen eindelijk lukte het redelijk.(als de haaksleutel binnen is perfect afstellen). - electro draden nagekeken en los contactje weer gefixt. - ijzer plaatje gemaakt zodat ik het kenteken +achterlicht kan verplaatsen. - een mal gemaakt zodat ik een groter bagagerek kan monteren+koffer (dit ga ik zelf maken de koffer+bagage rek.