Ja klopt heb ik er op gemaakt, wou hem alleen kunnen stellen en een beetje fatsoenlijk er op zetten. Hij werkt inmiddels, geen gebonk meer en ziet er wel netjes uit vind ik zelf.
Ik heb het nu kunnen testen en het werkt prima, geen tik meer met remmen en probleem opgelost. Ga er wel nieuwe blokjes achter in zetten want ik denk dat die niet helemaal meer in orde zijn.
De 300 had er geen last van tot ik de ketting stelde, ik merkte dat als de as in de hoogste stand komt te staan hij de achterrem laat klapperen. Als de as lager staat dan zakt de rem en klappert hij niet, constructie foutje dus. Mocht je dit ook hebben is dit simpel op te lossen,
Je haalt een trekveer bv bij de hubo voor een euro en trekt de remhouder naar voren.
Of
Je haalt een schakel uit de ketting en zorgt dat ie niet in de hoogste stand kan staan.
Bedankt voor de tip, Een simpel veertje is de oplossing
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".