Scania's Ken Block editie

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Scania's Ken Block editie

Berichtdoor friesequad » 14 aug 2013 16:17

zo bedoeld hij dat niet :mrgreen:

het is hobby en het mag geld kosten en hij wil een unieke quad :mrgreen:

plus hij bouwt hem langzaam om tot ktm hahahaha iets ver vangen dan gelijk goed spul er op :thumbup:

beetje zo als iedereen :thumbup:
friesequad
500cc
500cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor scania-driver » 14 aug 2013 16:53

Goed normaal zal het me echt een worst wezen, maar zal er even op reageren.
Ik doe wat ik wil met me quad, dat het een chinees is zal me me kont roesten.
Ik wil andere wielen omdat ik die 14 inch wielen niet mooi vind en er geen fatsoenlijke band naar MIJN smaak voor te krijgen is.
Dat het een chinees is weet ik en daar stoor ik me niet aan, als ik een japanner wil koop ik die wel maak je geen zorgen die kan ik makkelijk betalen.
Soms sta je ergens komt er iemand aan ow die wielen das een chinees das niks bla bla, daar stoor ik me aan. Ik heb geen zin om die bepaalde oetlul te woord te staan zn mening staat al vast, das voor mij een hele kleine reden om die wielen te dumpen maar de banden veel meer.
Kosten aan een A merk of B merk zucht, ja een japanner is duurder en een chinees heel goedkoop. Ik weet het en ook dat kan me me kont roesten, ga nou niet lopen zeiken over wat ik wel en niet moet doen of mag kopen dat maak ik zelf wel uit.
Ik wil iets voor me zelf, wat een ander er van vind lekker belangrijk.
Afbeelding
scania-driver
450cc

Woonplaats: Utrecht/IJsselstein HOONIGAN ISacrime # dontgetcaught

Berichtdoor pmhvanes » 14 aug 2013 21:27

Ik heb helemaal niet gezegd wat ji moet doen ik zeg alleen maar dat het mij niets uit maakt wat anderen zeggen,en ji trekt het schijnbaar wel aan.
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Berichtdoor Tude » 14 aug 2013 21:43

Ik zeg niet mokken lekker wokken. :lol:
Nie mokken lekker wokken!!!
Tude
100cc

Berichtdoor Z@@lo » 14 aug 2013 22:14

10" douglas velgen dr onder (ook 10" breed) met platte maxxis banden.
ander tandwiel, koso teller dr op, flink verlagen.
Bam! een stakke uberwok ;) :thumbup:
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Z@@lo
Moderator
Moderator

Berichtdoor Remy » 15 aug 2013 07:46

Hey Scania. Uiteraard ben je vrij om te doen en laten wat je wil met je quad/geld. Maar het lijkt me toch logisch dat mede forumleden reageren op je berichten die je post.

Ik ben wel erg benieuwd wat je allemaal gaat doen met de Madmax :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Remy
400cc

Berichtdoor scania-driver » 15 aug 2013 07:57

Het enigste wat ik heb gezegd is dat ik van die wielen af wil, die wok look ja Daarmee bedoel ik dat bijna iedere chinees die wielen er onder heeft zitten, ik vind die wielen te groot voor een quad en de banden keus te beperkt.
Wat voor merk er op staat maakt me niks uit a b of c dus wat een ander zegt pff lekker belangrijk.
Verder heb ik niks te klagen over de mad max gewoon een strak model ziet er top uit, ik wil m gewoon aanpassen naar mijn smaak.
Een collega op mn werk heeft een a merk en zou voor geen goud met m willen ruilen, die raptor vind ik te klein en lijkt wel op een kinder quad naast de mijne.
Als je het prijs verschil ziet lach ik m idd uit, goed een chinees is wat goedkoop af gemonteerd maar verder niks mis mee.
Ik vervang die goedkope spullen voor a kwaliteit, knipperlichten wielen kabels nerfbar bumper enz. Kortom alles wat er evt kapot gaat er af en A merk er op, ik zeg niet dat ze beter zijn maar zien er wel beter uit.
Ik heb de max gekocht omdat ik een quad wou en eens wou kijken of dat ook beviel, mijn voorkeur ging uit naar een ktm en zag de max en die lijkt er perfect op. De bedoeling was hem na een tijdje in te ruilen voor een ktm als het beviel, maar er is niks mis mee dus pas ik m verder aan naar mijn smaak. Ja meer power zou leuk zijn en ik heb menno laten weten dat ik wel een 600 wil hebben, maar die is er nog niet in nederland dus wacht ik dat af.
Afbeelding
scania-driver
450cc

Berichtdoor friesequad » 15 aug 2013 16:05

https://www.youtube.com/watch?v=eX-kz_apnzM

geen chinees :P

maak hem zo als jij hem wil :thumbup:

wok velgen zijn nu 1maal wok velgen de ene heeft er mazzel mee en de ander wat minder

wok chinees velgen ach als het beestje maar een naam heeft :mrgreen:

wie zich daar nu druk over maak damn :crazy:

met ander woorden hier hoeven geen antwoorden of dingen meer onder over die wok velgen of zo

dan is deze hele topic naar de uuuh maan :mrgreen:

dus scania VERBOUW en SPUIT en nieuw velgen enz enz er onder WIJ WILLEN FOTOS :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zo dat wij het ook kun na maken :mrgreen:

nee hoor maar ideeen op doen hoe een ander het heeft is altijd leuk
en misschien denk de ene er wat anders over dan een ander nou en...

als we allemaal het zelfde zijn was de wereld saai !!
en onze quad ook :mrgreen:

dus klaar nu :thumbup:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor scania-driver » 16 aug 2013 07:10

Ik wil hem laten spuiten omdat ik wel een andere kleur wil, helaas is de max maar in drie kleuren verkrijgbaar en de mijne zit er niet bij. :mrgreen:
Ook omdat dat plastic een beetje zacht/vettig is?, stickers houden wel maar niet zo als op autolak. Die witte strepen die ik voor had waren niet goed schoon te maken, een doekje of spons bleef gauw haken. Dat groene er op blijft beter zitten maar dan nog uitkijken of het gaat er af. Ontvetten is wel gebeurt maar dat helpt niet, dus gaan we m spuiten kan ie gelijk in de kleur die ik wil. Deze kwam ik tegen op het internet en dat ziet er al beter uit, tis niet mn kleur maar geeft een beetje een indruk.
Deze heeft de tank niet gespoten en dat doe ik wel, daarna komen er nog wat strepen of dergelijke bij.

Afbeelding

Verder mocht hij wel wat breder en dat is gelukt nu nog wat lager zetten en een ander type velg er onder, nog kijken voor andere nerfbars en een bij passende bumper.

ik hoop dat ik meer deze look ga krijgen dan,

Afbeelding
Afbeelding
scania-driver
450cc

Berichtdoor Remy » 16 aug 2013 08:27

Die blauwe madmax had ik ook al zien staan. En ja de problematiek van de vettige/zachte kappen herken ik ook.

Veel plezier met knutselen een andere bumper doet vaak al wonderen. Als je een beetje creatief kunt lassen kun je elke bumper passend maken.
Remy
400cc

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten