Ik zeg nog niet wat er onder komt, alleen dat als ie klaar is hij er op vooruit gaat kwa uiterlijk en rij eigenschappen. Ik wil er ook andere nerfbars en een bumper op zetten, moet nog even kijken welke als ie gespoten is en andere wielen heeft.
Het interreseert mij helemaal niets wat anderen zeggen,soms is het gewoon dat ze jaloers zijn,heb ik ook vaker met de auto gehad,als je dan ziet wat ze zelf hebben lach ik me rot,die wok look kom je toch niet vanaf,moet je al een jap kopen,de kenners weten het wel zo,het gaat mij om het plezier wat ik eraan heb hetzij het rijden of het sleutelen,trouwens ik heb nog geen slechte reactie gehad,sommige quadrijders steken wel een handje op,en veel bekijks onder de scooter rijders
Zeker laat ons maar rijden. Als er iets kapot is aan de A merken dan komt 500 euro eerst Ik zit ook op beneluxquadforum. En als je de prijzen hoort van reparaties of onderdelen nou das geen hobby meer.
Ik moet zeggen dat ik ook nog geen negatieve reacties heb gekregen over mijn wokje. De meeste vinden hem wel gaaf, zeker als ze te horen krijgen wat de kosten zijn
Zolang je maar geniet. Of dat nu van een Chinees, B of A merk is. Geniet. Een Chinees koop je voor jezelf, en eigen hobby. Een A-merk kopen ze vaak ..voor anderen