JLA Loncin - 250cc 11kW naar 0cc ~29kW - Elektrische ombouw

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: JLA Loncin - 250cc 11kW naar 0cc ~29kW - Elektrische ombouw

Berichtdoor barry14 » 11 aug 2013 11:21

:thumbup: Ziet er allemaal strak uit
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
barry14
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor ulleke » 11 aug 2013 15:27

Zo dan das pas huisvlijt, deze ga ik in de gaten houden
Laatst bijgewerkt door ulleke op 11 aug 2013 17:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Firehuntah » 11 aug 2013 17:01

Huisvlieg? :wtf: :lol: Maar leuk dat je het ook volgt. :thumbup:

Ben weer stom bezig geweest. Dacht vandaag, nog even die behuizing van de controller passen voordat ik die steunen echt laat maken. Kwam er dus achter dat ik met een probleem zit, de ketting zit misschien net in de weg. Heb deze alweer een tijdje eraf liggen dus heb hier totaal niet over nagedacht eigenlijk. Heb alleen gekeken of ik met de remklauw en de schokdemper genoeg speling zou hebben.

Afbeelding

Moeilijk te zien met de tandwielen en ketting eraf maar heb het beetje gemeten. Zo lukt het allemaal wel, maar bij het inveren misschien net niet. En is natuurlijk niet handig als de ketting tegen de controller aan zou komen. :think: Maar ik vind het nog te lastig om te zeggen dus ik wacht nog even met de steunen voor de controller. Eerst maar die adapters goed laten maken en de tandwielen en ketting weer erop zetten. Daarna kan ik goed bekijken hoeveel ruimte er is. Kan zijn dat ik de controller dus nog een stuk naar achter moet plaatsen en wat hoger en dan moeten zoiezo nieuwe bevestigingspunten gemaakt worden (i.p.v. die punten van de uitlaatdempers). En dus ook weer hele andere steunen. Maarja, kan dit hopelijk de komende week wel allemaal zien.
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor bashanboy » 11 aug 2013 19:09

heb je ook geen plaats meer op de plek waar eerst je tank zat?
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 11 aug 2013 19:17

Firehuntah schreef:Huisvlieg? :wtf: :lol: Maar leuk dat je het ook volgt. :thumbup:

:lol: je moet Dré z'n woordspeling een beetje kennen he.na meer dan 3 jaar lukt het mij aardig.komt ook wel bij jou :mrgreen:
Is in ieder geval zeer goed bedoeld ;) :thumbup:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Firehuntah » 11 aug 2013 19:59

@Bas
Nee helaas niet, die controller is gewoon veel te groot eigenlijk. ;) Heb alleen daar aan de achterkant plaats ervoor. Maar heb nog wel wat andere ideeën die ook mogelijk zijn i.p.v. schuin ophangen met steunen, dus komt denk ik wel goed. Maarja eerst maar eens afwachten als de ketting weer erop zit. Als er genoeg plaats blijkt te zijn dan komt die toch gewoon zo te hangen.

@Dimy
Ging ik ook vanuit dat het wel goed bedoeld was. ;) Had er alleen nog nooit van gehoord. :lol:
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor ulleke » 11 aug 2013 20:22

Firehuntah schreef:@Bas
Nee helaas niet, die controller is gewoon veel te groot eigenlijk. ;) Heb alleen daar aan de achterkant plaats ervoor. Maar heb nog wel wat andere ideeën die ook mogelijk zijn i.p.v. schuin ophangen met steunen, dus komt denk ik wel goed. Maarja eerst maar eens afwachten als de ketting weer erop zit. Als er genoeg plaats blijkt te zijn dan komt die toch gewoon zo te hangen.

@Dimy
Ging ik ook vanuit dat het wel goed bedoeld was. ;) Had er alleen nog nooit van gehoord. :lol:

Huisvlieg moest zijn huisvlijt, stomme auto correct:-)

Is al aangepast
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Firehuntah » 11 aug 2013 21:13

Oh oke nu snap ik hem. :thumbup: Had echt geen idee waar je het over had met je huisvlieg. :lol: Altijd lachen met auto-correct, krijg je vaak zo'n leuke zinnen/uitspraken mee. :mrgreen:
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor Firehuntah » 12 aug 2013 21:49

Vanavond weer even bezig geweest met de behuizingen. De laatste vierkante plaatjes zitten nu ook allemaal erop. ;) Nu alleen nog wat netjes afwerken en dan zijn de behuizingen aan de buitenkant helemaal klaar. Begint in ieder geval al goed te lijken op hoe ik het had getekend. :)

Afbeelding

Heb vandaag ook eindelijk de adapter enzo naar een metaalbewerkingsbedrijf kunnen brengen dus dat zal nu ook wel snel klaar zijn hopelijk. Kost in ieder geval niet veel dus dat is wel fijn. ;) Ze wisten alleen niet zeker of ze de spiebaan ook in het voortandwiel kunnen krijgen aangezien deze erg hard is. Zou met brootsen waarschijnlijk niet lukken maar ze zouden het proberen. Moet anders alsnog speciaal naar een draadvonker toe. :crazy: Maarja ik hoor het vanzelf wel of het ze lukt daar.
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor Firehuntah » 13 aug 2013 22:07

Vandaag nieuwe remvloeistofslang gekregen voor tussen het reservoir en de rempomp (achter). Dat originele flut rubber slangetje was toen aan het zweten nadat ik dot 5.1 remvloeistof erin had gedaan. Had er voorlopig even een brandstofslangetje tussen zitten zodat er niks van vuil ofzo in de rempomp kon komen. Maar nu dus een echte remvloeistofslang die als het goed is ertegen bestand moet zijn. ;) Schijnbaar lastig te krijgen want kon ze alleen vinden bij VW Kever shops. En eentje bij een motorshop maar de diameter was te klein (5mm, had 7mm nodig).

Afbeelding

Afbeelding

Moet alleen nog nieuwe klemmetjes halen want de originele zijn te klein voor op deze slang, is een heel stuk dikker. Haal dan ook meteen zo'n RVS klemmetjes met schroefjes erin want die wat er standaard op zitten zijn te irritant. :evil: De slang is ook lang genoeg voor 2 stukken. Dus heb al reserve mocht er iets gebeuren. :mrgreen:

Maarja.. beetje bezig blijven terwijl ik wacht op de onderdelen die aangepast/gemaakt worden. ;) Beetje bij beetje al 'rijklaar' maken misschien. :shh:
Firehuntah
500cc
500cc

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten