Remy: EGL Madmax

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Remy: EGL Madmax

Berichtdoor pmhvanes » 02 jul 2013 20:57

Ja maar ik heb de remleiding aan de achterkant laten lopen,dat vond ik zelf mooier,en die leiding is behoorlijk stijf,ik denk als ik dat had laten zitten dat het behoorlijk ging schuren,en de buizen heb ik bij gebogen zodat ik geen afstand bussen nodig heb,ik heb er ook niet een strip in een stuk,zodat de bumper wat naar achter gezet kon worden,bij mij zit hij vrij recht,plus als ik ergens tegen aan knal dan kan hij naar achter bewegen,kantelen
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Remy » 12 jul 2013 22:43

Vanavond eens kunnen rijden (jaja het was vakantie). Voor mijn vakantie had ik even snel het nieuwe luchtfilter van Scania gemonteerd, maar nog geen kans gehad om te rijden.

Afbeelding

Reed op zich niet onaardig, alleen merkte ik geen winst in toeren/topsnelheid ten opzichte van de originelel luchtbox. Maar mijn sproeier had ik ook nog niet aangepast. Zit nu sproeier 103 in en heb nog 105, 107, 108 (en nog veel groter) liggen. Ik had een beetje het idee of hij warm werd (te arm) maar aan de andere kant bij gas loslaten bleef hij wel ploffen in de uitlaat.

Ik wil eens kijken of het uit gaat maken met een grotere sproeier. Verder voor jullie nog wat buitenplaatjes van de nieuwe look (banden en voorbumper). Want met alleen garagefoto's kom ik niet weg natuurlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Remy
400cc

Berichtdoor Firehuntah » 12 jul 2013 22:55

Ziet er goed uit zo met de nieuwe witte bumper en de hogere banden achter. Beter als op je garagefoto's inderdaad. :mrgreen:
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor scania-driver » 13 jul 2013 05:41

Dat hij iets warmer wordt klopt want hij verbrand nu beter als voorheen.
Mocht hij te warm worden dan idd van groter sproeier voorzien.
Meer toeren op top zal in jou geval wel anders zijn als je gewend bent aangezien je een hogere bandenmaat hebt gemonteerd.
Afbeelding
scania-driver
450cc

Woonplaats: Utrecht/IJsselstein HOONIGAN ISacrime # dontgetcaught

Berichtdoor slowstart » 13 jul 2013 10:28

Bij mij loopt ie het beste op een 108 sproeier. Ook open luchtfilter. Carbon demper. Gewoon proberen. Laat even weten hoeveel toeren je max belast in je vierde versn. hebt kunnen we even vergelijken :D

Sven.
Mad-maxxed
slowstart
400cc

Berichtdoor Remy » 13 jul 2013 20:33

slowstart schreef:Bij mij loopt ie het beste op een 108 sproeier. Ook open luchtfilter. Carbon demper. Gewoon proberen. Laat even weten hoeveel toeren je max belast in je vierde versn. hebt kunnen we even vergelijken :D Sven.

Ik wil eens proberen met de 107 sproeier, alleen veel vergelijkingen kunnen we niet maken omdat ik met 225/60/R14 achterbanden rijd. Maar uiteraard kan ik wel benchmarken ten opzichte van mijzelf.
Remy
400cc

Berichtdoor friesequad » 14 jul 2013 08:12

Remy schreef:
slowstart schreef:Bij mij loopt ie het beste op een 108 sproeier. Ook open luchtfilter. Carbon demper. Gewoon proberen. Laat even weten hoeveel toeren je max belast in je vierde versn. hebt kunnen we even vergelijken :D Sven.

Ik wil eens proberen met de 107 sproeier, alleen veel vergelijkingen kunnen we niet maken omdat ik met 225/60/R14 achterbanden rijd. Maar uiteraard kan ik wel benchmarken ten opzichte van mijzelf.

je zit in mijn catogorie :mrgreen:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor Remy » 16 jul 2013 23:04

Vanavond handgas gekocht. Is de versie van Eaglemotorsport. Het was inderdaad maar een minuutje of 15 werk. Volgens mij moet hij nu goed zitten. Gelijk maar even mijn spiegel verplaatst voor wat meer zicht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn alarmlicht schakelaartje maar even met tie wraps vast gezet. Hier moet ik nog wat anders voor verzinnen.

Uiteraard even een kort blokje om gedaan om te testen hoe het rijdt. Ik moet zeggen het is even wennen qua dosering, maar verder geen problemen.
Remy
400cc

Berichtdoor friesequad » 17 jul 2013 15:28

alarm licht schakelaar kan wel onder je km teller op dat rooster dat je daar hebt zitten

ik heb daar en stang tussen de bouten van de voor schermpje je daar heb ik die knop op :thumbup:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor pmhvanes » 17 jul 2013 16:31

of zoals ik het heb gedaan bij de bazaar een fietslampje gekocht voor voor van 1,40€ daar zitten beugels bij voor op het stuur van plastic met een rubberen stripje,aan de onderkant heb het schakelaartje dicht gemaakt met een dun allu plaatje,en toen met een stripje ijzer aan het beugeltje vastgemaakt,en het plaatje zo gedraaid dat het paralel met het stuur zit,en toen het plaatje zwart geverfd,mocht je het willen zien,dan maak ik er wel eens een foto van,het ziet eruit of het orgineel zo moet plus het zit heel dicht bij je handvat,je hoeft niet van het handvat om er aan te komen
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten