Vandaag even een stukje gereden, en man wat een verschil met die 17 tandjes voor, eerst in de derde versnelling 70km en heel erg veel toeren, en nou een stuk rustiger en in de derde versnelling 84 km. Handgas bijgesteld, bevalt mij stukken beter als duimgas. Helemaal blij
eindelijk wat tijd gevonden om aan de carrosseriewerk te beginnen achterascover en tandwiel/remschijfcover pas gemaakt en gemonteerd(voorlopig want alles moet nadien nog gelakt of in folie gezet worden). spoiler in elkaar geknutseld en bekeken hoe ik steunen ga maken voor de bevestiging.dat zal ook wel lukken. moeilijkste worden de wielkappen.daar moeten beugels voor gemaakt worden en de voorspatborden moeten een mooi stuk verbreedt worden . daar zal ik wel de handen aan vol hebben.
Het zal er toch iets anders uitzien als op de spy dat kan ik wel al vertellen Maar dat kon je waarschijnlijk al raden dat ik het niet zomaar standaard ging overzetten.
Wou je die krukken ook 'n oranje kleur geven Phuong ?
Heb vandaag alle bouten van de quad die nog niet zijn vervangen verruild met imbus bouten en ingesmeert met locktite uiteraard. Nou moeten ze wel trilbestandig zijn, hopelijk !
friesequad schreef:pak bougies besteld en een twin air lucht filter
Jij wil toch niet zeggen dat je bij elke tankbeurt van de Madmax de bougie wilt vervangen? Mijn NGK ligt er nu bijna een jaar in en heb er 1 als reserve, maar absoluut nog niet nodig gehad. Wat moet je in hemelsnaam met een heel pak dan?
Of ben je van plan een Friese Quad webshop te beginnen