EGL Madmax gebruikers ervaringen

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor scania-driver » 17 maart 2013 14:39

:mrgreen: kan ook, zal jou naam opgeven voor de donatie. ;)
Afbeelding
Avatar gebruiker
scania-driver
450cc
 
Berichten: 1075
Geregistreerd: 04 nov 2012 19:34
Woonplaats: Utrecht/IJsselstein HOONIGAN ISacrime # dontgetcaught

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor Robertvv » 17 jun 2013 18:46

Hallo allemaal sinds afegelopen zaterdag een mad max highway 250cc. erg blij mee! al 150 km gemaakt:) maar de voetplanken ( die touwen laat maar zeggen ) als ik mn voeten erop zet trillen ze helemaal kapot! erg irritant. iemand een oplossing voor?
Robertvv
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 23 jan 2012 23:30

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor scania-driver » 17 jun 2013 18:50

Gaas, of je voeten op de pedalen houden.
Die nerfbars zijn er voor als je voet van de pedalen schieten, dus.....
Afbeelding
Avatar gebruiker
scania-driver
450cc
 
Berichten: 1075
Geregistreerd: 04 nov 2012 19:34
Woonplaats: Utrecht/IJsselstein HOONIGAN ISacrime # dontgetcaught

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor scania-driver » 17 jun 2013 18:51

Na 1400 km zo goed als niets bijzonders begint het blok te irriteren, te weinig power. Top mag wel wat meer, begint vervelend te worden dat je plakkers niet kwijt kan raken.
Afbeelding
Avatar gebruiker
scania-driver
450cc
 
Berichten: 1075
Geregistreerd: 04 nov 2012 19:34
Woonplaats: Utrecht/IJsselstein HOONIGAN ISacrime # dontgetcaught

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor pmhvanes » 17 jun 2013 21:21

Wat je kunt proberen is rubbers tussen de voetsteunen en de nerfbars te doen,ik heb het vandaag ook gedaan,ik had het al ,maar bij het loshalen om ze te spuiten waren ze er weer tussenuit,het helpt wel wat,en die netten heb in het begin al vervangen ,eerst door draad en daarna door allu gaatjes plaat
Drive it like you stole it
Avatar gebruiker
pmhvanes
350cc
 
Berichten: 567
Geregistreerd: 13 aug 2012 16:36
Woonplaats: elsloo limburg

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor friesequad » 18 jun 2013 05:05

scania-driver schreef:Na 1400 km zo goed als niets bijzonders begint het blok te irriteren, te weinig power. Top mag wel wat meer, begint vervelend te worden dat je plakkers niet kwijt kan raken.


dan moet je op de rem stampen dan ben je ze wel kwijt......
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor Remy » 18 jun 2013 16:20

friesequad schreef:dan moet je op de rem stampen dan ben je ze wel kwijt......


In Friesland werkt dat misschien nog wel, maar in de rest van het land zitten ze dan direct op je buddyseat en jij ligt voorover over je stuur heen gevouwen. Lijkt me niet een situatie waarin je als quadrijder als winnaar uit de strijd komt. ;) ;) ;)
Avatar gebruiker
Remy
400cc
 
Berichten: 736
Geregistreerd: 19 jul 2012 10:53
Woonplaats: Westelijk Brabant

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor Baloo » 08 jul 2013 18:49

zo de eerste 400 km zitten erop ....al dan niet met wat probleempjes :)

Rammeltje eindelijk gevonden :clap: het aluminium plaatje op mijn bullbar of hoe dat ding heten mag...ineens was het rammeltje weg ...toen het plaatje op de weg lag (Chinese lasjes zijn niet al te best,hopelijk dat derest van het frame wel goed gelast is).

Kleine brandstof lekkage bij het kraantje(niets bijzonders,boutjes waren los gelopen).

Slang van carburateur naar luchtfilterhuis gescheurd..moet maar even een nieuwe kopen.

Gashendel uit huis gebroken,had hem omgebouwd naar handgas..plastic troep...nu opgelost met een aluminium plaatje...even op het internet naar een degelijke gashendel

En uiteindelijk alle knipperlichten rammelen(is daar een oplossing voor?? heb niet kunnen ontdekken of deze open kunnen)

Nu op naar de volgende 400 KM (het weer blijft nog wel even goed)
Avatar gebruiker
Baloo
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 27 jun 2013 08:05
Woonplaats: regio Amsterdam

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor BBQBarman » 08 jul 2013 19:38

Baloo schreef:zo de eerste 400 km zitten erop ....al dan niet met wat probleempjes :)

Rammeltje eindelijk gevonden :clap: het aluminium plaatje op mijn bullbar of hoe dat ding heten mag...ineens was het rammeltje weg ...toen het plaatje op de weg lag (Chinese lasjes zijn niet al te best,hopelijk dat derest van het frame wel goed gelast is).

Kleine brandstof lekkage bij het kraantje(niets bijzonders,boutjes waren los gelopen).

Slang van carburateur naar luchtfilterhuis gescheurd..moet maar even een nieuwe kopen.

Gashendel uit huis gebroken,had hem omgebouwd naar handgas..plastic troep...nu opgelost met een aluminium plaatje...even op het internet naar een degelijke gashendel

En uiteindelijk alle knipperlichten rammelen(is daar een oplossing voor?? heb niet kunnen ontdekken of deze open kunnen)

Nu op naar de volgende 400 KM (het weer blijft nog wel even goed)

Voor de filter zal ik een openlucht filter kopen (bij scandia)
En knipperlicht was al besproken maar denk dat die niet makkerlijk te vinden meer is
Los schoeven en kit in spuiten
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor Baloo » 10 jul 2013 09:16

BBQBarman schreef:Voor de filter zal ik een openlucht filter kopen (bij scandia)

open luchtfilter...is dat niet schadelijk voor de motor dan ???
Ik gebruik hem voor dagelijks vervoer,dus ook in regen enzo.
Avatar gebruiker
Baloo
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 27 jun 2013 08:05
Woonplaats: regio Amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten