Politiebericht

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Politiebericht

Berichtdoor Robashan » 22 feb 2010 09:35

Ha mede CQ forumleden,

Mijn quad staat wegens plaatsgebrek bij mij voor de deur onder een trappenhuis. Gelukkig bleven ze er altijd vanaf tot 2 maanden terug :twisted: .

Aangezien ik het druk heb met mijn ondernemingsplannen in Hongarije en de quad problemen heeft met zijn achterlager, had ik hem een maand niet aangeraakt.

Ik had de onderdelen binnen, alles erop en eraan ( achter lager huis past helaas niet goed, nog even nakijken hoe het met de rembevestigngsplaat zit)
Wil ik de sleutel erin steken, kijk ik zo door een gat!!!! Wat blijkt hebben ze mijn contact incl. bekabeling eruit gejat.

GEEEEN idee wat ze daar mee moeten, tenzij hij een keer niet op slot staat en hun weten hoe de kabelverbinding werkt en hem dus aan kunnen sluiten.

Dit is dus 2 maanden gelede gebeurt, aangifte gedaan enz.
Zondag ochtend 8.45 :cry: telefoon, politie. Ze hebben een bashan gevonden in Ravensteijn. Die is gestolen of bij een crimineel aangestroffen, dat was me niet duidelijk, maar of die dus van mij kon zijn. Ik vlieg naar buite maar die van mij was het dus niet. Er is geen aangifte gedaan. Als je iemand weet die een bashan mist, let me know.

voortaan maar bij ons thuis in de schuur parkeren dus :angel:

de groete,

Robashan
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Politiebericht

Berichtdoor lzone » 22 feb 2010 11:38

OMG!! wat een krapul loopt er tegenwoordig rond. ze zouden die allemaal goe wa slaag moete geven :twisted: :twisted: .. mja kgeef je gelijk, ik voel mij ook niet veilig als ik mijn quad voor de deur bij mijn vriendin moet parkeren. :s maarja man, hebben ze dan enkel je kabelboom eruit gehaald? ksnap zelfs ni hoe ze zoiets kunnen doen zonder andere te montere, volgens mij is dat gwn iemand die u wil pesten.. heb je niemand waar het niet zo mee klikt ? ? zou ik naar die kant uit eens kijken.
Grts Lzone
lzone
400cc

Berichtdoor Robashan » 22 feb 2010 11:45

@ izone
Ja het gaat over het contactslot tot aan de stekker onder het stuur. tja wat hebben ze eraan, niks.....en als ze me willen hebben gaan ze niet zoveel moeite doen neem ik aan
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc

Berichtdoor BDbashan » 22 feb 2010 12:37

nee lijkt me ook niet hadden ze hem net zo goed op een aanhanger kunnen rijden gelijk in plaats van dat slot er uit halen :? maar meschien net wat je zij, als je hem ergens neer zet zonder extra sloten er aan dan hoeven ze alleen hun contact slot er op te zetten en starten dat ding. :evil:
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
BDbashan
400cc

Berichtdoor bashanboy » 22 feb 2010 16:05

dat is flink k*t! het zijn eigenlijk ook maar 2 draadje om door te verbinden he :?
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor BDbashan » 22 feb 2010 16:07

ja stelt eigelijk niks voor alleen als je hem steelt kun je hem toch nooit meer verkopen
dan moet je hem gebruiken voor de cross.
BDbashan
400cc

Berichtdoor bashanboy » 22 feb 2010 16:08

daar zijn ze eigenlijk ook voor he :roll:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor lzone » 22 feb 2010 23:30

Robashan schreef:@ izone
Ja het gaat over het contactslot tot aan de stekker onder het stuur. tja wat hebben ze eraan, niks.....en als ze me willen hebben gaan ze niet zoveel moeite doen neem ik aan

das waar,, ksnap het ook niet wat men daaraan heeft..:s
Grts Lzone
lzone
400cc

Berichtdoor Chucky » 23 feb 2010 09:08

Asociaal gewoon, maargoed wat men ermee moest dat blijft uiteraard gissen.
Misschien nodig voor een eigen project, of heeft men eerst met een slotentrekker het contactslot eruit gehaald en proberen te starten?
Of voorbereidingen op wat komen gaat..... (hopelijk niet), vandalisme misschien?
Het blijft speculeren.

Als je wat vrije tijd hebt internet afspeuren en kijken of iemand zo dom is geweest deze aan te bieden op internet of checken of er een verdachte advertentie of site tegekomt. Nogmaals het blijft gissen en of je er nog veel tijd aan moest besteden, tja denk dat het een verloren zaak is.

In iedergeval succes met het fixen van een nieuwe kabelboom. En de situatie blijft gewoon triest. :wtf:
SHINERAY XY250STIXE Spyder
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

Chucky
500cc
500cc

Berichtdoor BDbashan » 23 feb 2010 09:32

wat ook een optie is een alarm er op bouwen wat in de toekomst bij mij nog zeker gaat komen!
BDbashan
400cc

Volgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?