mijn laatste aanwinst is een vrachtwagen.ik heb zaterdag een renault midliner S140 op de kop kunnen tikken voor geen geld.kon hem echt niet laten staan.is een kipper met laadkraan dus ideaal voor het werk en amper 148000km.komende zaterdag erom.werkbeest bij voor het werk.eerst wat opknappen.herschilderen in onze kleur(groen),die rode verhoging op de kipbak eraf en loofrekken in de plaats,en er zullen nog wel wat aanpassingen gebeuren tegen dat ik hem in het verkeer breng
de kans zit er dik in dat ik met dit gevaarte afkom want mijn wagen gaat de verkoop in.normaal kom ik met aanhanger aan mijn vrouw haar wagen naar de clubdag en rijdt zij die dag met mijn wagen rond maar tegen die tijd zal mijn wagen normaal al verkocht zijn en ik zie haar niet met de vrachtwagen rondrijden trouwen ze mag ook niet.ze heeft geen C-rijbewijs. kan ik er inderdaad een paar onderweg oppikken.Selwyn kan in ieder geval al mee als hij wil.hij ligt op mijn weg en dit jaar heb ik plaats zat er kunnen normaal gezien makkelijk 4 quads mee.
er kunnen 7 mensen mee dus later op het jaar open ik wel een topic waar je dan kan laten weten of je mee wil/kan indien ik niet te ver om moet rijden.wat het aantal quads betreft die mee kunnen zullen er ook wel een 7-tal zijn daar ik met loofrekken zal zitten kan ik makkelijk een 2de verdiep fabriceren.