fretje-pitbull schreef:nee is een 2cilinder (er staat nogtands cpi 250 op

)
Yes boys......is idd geen 1 pittertje,maar er staat idd cpi 250 op........hihihi.....zoals ik bij eerdere foto's aangaf een schaap in wolfskleren.......WÁÁROM.........dit is een zelfbouw quad.....cpi heeft standaard 2 pitterbkokjes.......maar om deze toch wat sneller te maken dan de snelste raptor 700 r........moest er wat bedacht worden......en hem ook officieel weer op kenteken te krijgen zonder problemen.........de kappen zijn geschuurd.....gefillert...afgeplamuurt...gespoten en cpi 250 cc aangebracht.......Hahaha.....voor kenteken........er ligt een dikke vette Kawasaki 500 cc racebloc onder......hij is totaal uitgebalanceerd.....en geeft geen millimeter speling nergens.....its not a dancer zoals een raptor 700 r wel doet als je 130 km per uur rijd.........hier zitten op alle banden speciale spacers op elke as (wiel) om.balans en evenwicht te bewaren....maar ook gecontroleerd te blíjven met zeer snelle snelheden...die behaald kunnen woesen hiermee wat ik en waarmee ik je dat niet zie doen met een dergelijke andere quad......hij is geveerd.....door r1 veringen zoals jullie voren kunnen zien en is op bepaalde.de punten nog Getuned......hij bezit 7 versnellingen waaronder een achteruit........met half gas.......(duimgas)......2 vingers in.mijn neus en een in mijn kont.......bij wijze van spreken..........PLUS 1 VERSNELLING OVER.......IS DIT EEN FENOMENAAL MONSTER.......hij is over zijn totale body geairbrushed......als the dark knight......en the Joker.......een kanon....één bullet.......faster then fast....heb er nu een nieuw luchtfiltersysteeem aan geknald.....en.2 nieuwe uitlaten van een gsx-r 1000 cc racer...model 2013 eronder liggen.......het geluid is moordend en gaat gierend rillend door je lijf....laten we zwijgen over de snelheid en.snelheden.......voor de.leek.......not done en een moordwapen........voor vragen zeg het maar ik sta open........Hello everybody.....