na een tijdje op de quad te hebben gereden (1400km)zijn er bij mij een paar dingen opgevallen wat er nu een beetje aan vervanging toe zijn,
motorblok

nee er komen Raren geluiden uit het blok maar wat mij het meeste tegen valt is het optrekken dat is het vervelendst ,dat het net lijkt alsof je in zijn 2/3 weg rijd en dat met het tandwiel van q maar raar want het moet niks uitmaken er is genoeg vermogen aanboort,
en erzijn meer met een kleiner tandwiel dus waarom nou alleen weer bij mij?
beats me?!
ook de gas hendel het witte waar je grome cover overheen gaat is gescheurd die inbussen zijn niet iediaal maar daar moet een nieuwe voorkomen
het zijn allemaal kleine dingen maar wel dingen die je bezig houden ,
het ergste is dat de achter as gewoon slecht is daar door krijgt het blok steeds een klap en omdat je geen goeie overbrenging heb velies aan kracht
ik heb een neiuwe ketting bestelt moet q even vragen voor een nieuw tandwiel voor gewoon om alles uit te sluiten de nieuwe achter as krijg ik over 1/2 weken en hopen dat die gewoon kaas recht is en dat ik niks meer te zeuren heb
en nu komt het ,Maar voor de rest een super quad geen problemen niks niet met kabels of ander gezeur heb alle ouwe boutjes gewoon in op de quad zitten gewoon top,nog nooit stil gestaan ,pech gehad of iets
wat dat betreft idiaal ik rijd met een rit ongeveer 50/60 km per rit en ja dat gaat probleem loos
dat was het weer even
gr remco