Gisteren me aangemeld op deze site en nu even tijd om me gelijk voor te stellen.
Mijn naam is Erwin en heb sinds eind September een matzwarte Bashan (ATV250s-11B) aangeschaft.
In de zomer hou ik me bezig met een waterscooter Yahama waverunner met 180pk-tjes, dus daar het nu geen weer meer voor is ben ik gaan kijken voor een quad met onderstaand resultaat.
Had er nog nooit eerder zelf op een quad gereden of zelf op een voertuig waarbij je zelf met je voet moet schakelen.

Maar goed, na een uitleg hoe de opbouw van de versnellingen in elkaar zit (ben ook niet van gisteren natuurlijk) een proefrit gemaakt.
Na het goed bekijken en onderhandelen de quad een weekje later opgehaald.

Na het poetsen:

De eerste week (na het poetsen, zie foto`s) veel problemen gehad met het starten. Buisje van de toevoer van de benzine was steeds verstopt. Een kennis van mijn vrouw die 20 jaar motorcross wedstrijden heeft gereden had dit zo gemaakt. Appeltje eitje voor deze gast. Verder had hij gelijk de rest voor me ff nagelopen en afgesteld. Remmen, dragers, nieuwe benzine-slang en filter.

Hij ging even proefritje maken en had hem al zeer snel op 2 zijwielen door de staat rijden.

Inmiddels zelf al het een en ander aan gedaan. (Foto`s volgen)
* nieuwe uitlaad erop. (nog niet op de foto)
* voetenrek (nieuw)
* nieuw zadel ff zwart(op de oude zat een scheurtje)
* afdekhoes aangeschaft.
* Carbon. Kapje achter km teller.
* Carbon. kap rondom de tankdop
* Carbon spiegel.
Plannen / aanschaf toekomst:
* Rechter spiegel.
* Trekhaak achterop
* Carbon knipperlichten (voor en achter)
* Reflector (achterop......verplicht volgens mijn

Reden van aanmelding is om kennis te delen. Tips op te doen en evt nieuwe ideeen op te doen. En tzt kennis te maken met evt toerit ed.
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.