Hallo allemaal, even voorstellen!

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: Hallo allemaal, even voorstellen!

Berichtdoor Z@@lo » 10 okt 2012 17:54

Firehuntah schreef:Bedankt!

Heb toch nog eens naar die zaak in Breda (Miniracers) gekeken, hebben de Shineray voor 1.699 euro staan. Lees niks verkeerds over hun hier op het forum dus als het een Shineray gaat worden zal ik waarschijnlijk daar wel kopen.

Bij hun staat alleen Shineray Special, neem aan dat dit gewoon de Stixe is of is dit een andere uitvoering ofzo (http://www.miniracers.nl/quad_shineray-special.htm)? Zijn in ieder geval wel andere kleuren dan bij die zaak in Budel maar zie zo geen verschillen op de foto's.

uhm ff een spoiler.

deze quad zal je zelf moeten monteren en op kenteken zetten.
er zitten alleen de papieren bij. bij de wat meer service bewuste dealers wordt dat meestal voor je gedaan.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Z@@lo
Moderator
Moderator

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor DexterXL » 10 okt 2012 18:38

Special??? is zo te zien op de foto gewoon de standaard uitvoering.....
en zoals genoemd, in krat geleverd en zelf ophalen....
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor Firehuntah » 10 okt 2012 19:02

Hmm oke, bedankt voor de info! :P Had de voorwaarden nog niet gelezen op hun site.

Wat moet ik me hier bij voorstellen? Welke onderdelen moeten er dan nog worden gemonteerd? Geen kenteken zou nog niet direct een probleem zijn, kan dit zelf ook wel regelen bij de RDW.

En neem aan dat tegen een meerprijs dit ook allemaal door hun wordt gedaan?

Zal eens navragen wat de prijs dan is. :)
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor ulleke » 10 okt 2012 19:14

Tof dat je als zo ver bent, en idd met dergelijke randvoorwaarden als niet gemonteerd enz enz spelen ze vaak met de prijzen. miniracers Breda ken ik niet. Ben er ook nooit geweest. Dus helaas geen tios erover.

succes
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor 4 wieltjes » 10 okt 2012 19:23

Het voordeel als je 'm ala krat koop is dat je wielbouten niet te vast kunnen zijn aangedraait :D ,dat je omdat je toch al aan het sleutelen ben je andere bouten eerder natrekt , dat het op kenteken zetten niet moeilijk is , dat je met een beetje geluk je quad ook voor een leuke prijs bij leveranciers hier op het forum kunt kopen,dat er veel en veel meer leveranciers in nederland zijn die alleen niet de moeite nemen om zich te profileren hier o het forum.
Their lost.

Kijk ook eens voor een shin over de grens van onze oosterburen.
Die hebben op ebay vaak meer aanbod.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ulleke » 10 okt 2012 19:34

Luistert naar 4 wieltjes :lol: Steek je wat van op:-)
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor 4 wieltjes » 10 okt 2012 19:49

ulleke schreef:Luistert naar 4 wieltjes :lol: Steek je wat van op:-)

Oud wijsheid :-))) :-))) :-)))
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Firehuntah » 10 okt 2012 20:37

Bedankt voor de info weer! :)

Maar gaat niks worden bij Miniracers, ze hebben alleen nog maar 2 rode Shineray's staan, wil die kleur niet. En als zij doen afmonteren kost het 150 euro extra. Kenteken doen ze niet, moet ik dus zoiezo zelf voor naar de RDW.

Toch nog maar even verder zoeken. En bij de oosterburen zou ik niet weten waar ik moet zoeken, ben erg slecht met de duitse taal. :think: Heb al wel paar sites gezien maar daar is de Shineray voor dezelfde prijs of nog iets duurder.
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor Firehuntah » 27 okt 2012 15:00

Net bij Q-trading in Weert geweest. Weet nu zeker dat het geen Shineray Stixe gaat worden maar een JLA Loncin. Zoiezo omdat ik de quad alleen maar op de weg ga gebruiken dus vind een lagere en bredere quad dan ook wat fijner. :) Ook is de JLA Loncin erg geschikt voor mijn project, waarschijnlijk weinig aanpassingen voor nodig. Wat dit project precies inhoudt wil ik momenteel nog niet verklappen maar dit horen jullie snel genoeg. Het motorblok zal in ieder geval eruit gaan en er zal iets anders voor in de plaats komen. :)

De vraag is nu alleen nog of het een nieuwe wordt (die trouwens al meteen met ijzeren draagarmen wordt geleverd bij Q-trading, wist dit nog niet) of een tweedehandse met motorproblemen, of gewoon zonder motor. Denk alleen dat ik zoiets niet echt snel kan vinden. Toch al een tijdje aan het zoeken op marktplaats en speurders maar zijn meestal bijna nieuwe die worden verkocht. En daar komt bij dat de tweedehandse die ik tot nu toe gezien heb allemaal met aluminium draagarmen zijn wat ik liever toch niet heb. Als ik dit dan toch moet gaan aanpassen kan ik misschien beter meteen een nieuwe kopen. Als ik het nieuwe blok verkoop heb ik dan toch al weer wat geld terug.

Ook een leuke zaak daar, nog bedankt dat jullie me hebben aangeraden om daar eens te gaan kijken. Werd goed geholpen en heb rustig kunnen rondkijken. :) Ook fijn dat het zo dichtbij ligt, net 20 min rijden.
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor dimpower » 27 okt 2012 17:05

die met ijzeren draagarmen die Q verkoopt is normaal ook de bredere versie want de smalle met ijzeren draagarmen verkoopt Q niet.
ik zou toch voor een nieuwe gaan en de motor dan terug proberen te verkopen.deze geraak je zeker kwijt.nieuw kost die 500 euro dus als je daar iets onder blijft voor toch ook een nieuwe motor zal je niet lang met deze blijven zitten.ik weet natuurlijk niet wat je project wordt(maar heb een klein vermoeden :mrgreen: )dan zal je waarschijnlijk ook andere onderdelen nog kunnen verkopen zoals kabelboom,cdi,radiator,....
zo kan je kan je al een heel stuk recupereren van je aankoopprijs.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad