Motorblok er half in gehangen in het frame. Ik moet minder lullen en meer doen. Z@@lo zijn quad even storinkje gevonden en nog meer. Morgen maar weer verder aan het erin hangen van het blok plus alle andere onderdelen weer vastzetten/monteren die bij demontage van het blok eraf/los moesten. Er achter gekomen dat mijn voor richtingaanwijzer beugels verkeerd om zitten. Links moet rechts en rechts moet links,of was het nu andersom?
Frank nog bedankt voor het laswerk en de rest natuurlijk.
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Vandaag dus even de max gewassen, voor het eerst de vetnippels gevuld plus een hoop boutjes nagedraaid. Moet nu toch wel even mijn ketting spannen hij klappert tegen Mijn brug.
al het gereedschap in de auto geladen plus de pakketjes van de verscheidene leveranciers...Niet tevreden met spuitwerk van de kappen dus de electrische muis er ook bij ingeladen en kappen worden opnieuw geschuurd en gespoten...3 blokdelen gespoten en deze word van de week afgemonteerd.
vandaag een soort beugel van twee strippen ijzer gemaakt voor tussen het frame waar dat alu kap/bakje opzit en naar de tank toe,ik heb nu wel de spannig wegewerkt op die twee bouten,waarvan me er een was afgebroken plus het frame is nu ook wat steviger onder het zadel