idd verder naar voren zitten en anticiperen

En deze spoort al een stuk beter dan normaal. Ik heb op andere bassies gereden en dan wordt je pas echt bang.
En hij is voor en achter verlaagd. Te veel gewicht op voor geeft een zenuwachtig gedrag en rijdt niet fijn. Nu met zitpositie voorzijde zadel is alles afgesteld. Ligt wel aan je gewicht natuurlijk:-) ik ben 90 Kg en daar is de quad op afgesteld. Eerst lekker rijden en oefenen, daarna afstellen. Desgewenst kom je een keer naar Roosendaal rijden, help ik je wel. Of naar Chaam bij Quad Centre Chaam willen ze altijd wel helpen:-)
Tips:
1 In het midden van de quad gaan zitten, verder naar voren.
2 Anticipeer op de situatie wees voorbereid. Houdt meer afstand dan normaal en kijk vooral naar wat er achter je komt.
3 beperk je nek bewegingen (over de schouder kijken). Bij baanwisselingen maak ze niet groot.
4 anticipeer op remmen. bij remmen zal de quad op de bolling van de weg willen wegtrekken. Wees voorbereid op tegen sturen.
5 Probeer naast de bolling te rijden iets over het midden. Je quad zal dan minder gaan trekken over de bolling, of juist er tegen.
Verder veel oefenen, ga niet te snel als een coureur door de bocht. Ernaast hangen hoeft pas bij echt hoge bochtsnelheden en pas als je minimaal een paar uur gestuurd hebt. Probeer wel je gewicht wat te verplaatsen op de tachtig wegen waar je een snelleren bocht pakt.
Verder succes, met me schatje

wees er zuinig op of anders