Ervaring Capadif/allesauschina

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Ervaring Capadif/allesauschina

Berichtdoor Sgtnic » 08 sep 2012 22:39

Iemand hier toevallig ervaring met capadif.com?? Of met allesauschina?? Aangezien dat mijn schakelkastje en mijn kabelboom niet meer te redden is wil ik deze graag nieuw bestellen...In NLD niet te krijgen bij een webshop.
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Ervaring Capadif/allesauschina

Berichtdoor selwyn » 10 sep 2012 11:00

Op de Duitse Chinese quad forums is men positief over allesauschina. Als men namelijk iets niet kunnen vinden hebben die het wel.
Zelf heb ik er geen ervaring mee.
Volgens mij heeft alg ook contacten met allesauschina. Anders hun eens mailen of zij iets voor je kunnen betekenen.
Iets wit waar pit in zit!
selwyn
400cc

Berichtdoor BBQBarman » 10 sep 2012 11:05

selwyn schreef:Op de Duitse Chinese quad forums is men positief over allesauschina. Als men namelijk iets niet kunnen vinden hebben die het wel.
Zelf heb ik er geen ervaring mee.
Volgens mij heeft alg ook contacten met allesauschina. Anders hun eens mailen of zij iets voor je kunnen betekenen.

:stupid: niet alle producten staat op de site van alg
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Sgtnic » 10 sep 2012 12:02

Had alg al gemaild...Maar helaas kunnen zij geen artikelen leveren voor de Shineray XY200STII. Kwam er gister wel achter dat de BS200-3 (die alg wel in het assortiment heeft) een aantal electra onderdelen met mijn shin deelt. Dus opnieuw weer een mailtje gewaagd aan Alg hopelijk kunnen ze me wel helpen met onderdelen die dus hetzelfde zijn.

En capadif ga ik gewoon maar eens de gok wagen. Laat wel even weten hoe lang het duurt en als de service een beetje goed is.

iig bedankt voor de reacties
Sgtnic
350cc

Berichtdoor Sgtnic » 10 sep 2012 13:16

Net weer een mailtje gehad van alg...Ze hebben gelijk een foto geplaatst van het artikel onder de Bashan BS200-3 waarna ik deze ook gelijk kon bestellen. Toppie service!! Nu hopen dat capadif net zo'n service bied.
Sgtnic
350cc

Keer terug naar Chinees of geen trek?