nee had net een redelijk scherpe bocht gemaakt en was dus lekker gaan verzitten, en toen ik weer recht ging zitten gleed ik naast de voetsteun (niet ervoor)
maar het was zowiezo stom
Never drive faster than your gaurdianangel can fly.
is ook niet de enige reden dat de quad waarschijnlijk weer weg gaat. Heb de quad nu 2 maanden en reed er pas voor de 2de keer op, dus ben nog in de leer fase. Maar heb niet zoveel vrije tijd, en nu blijkt dus dat als ik vrij ben toch liever met het gezin samen wat doe als er alleen op uit te trekken met de quad. De 1ste keer ben ik een half uurtje weg geweest en wilde toen al naar de rest van het gezin. En dit was de 2de keer ook het geval, was op weg naar huis na een 20 minuten rijden. En was gelukkig dichtbij huis, want schakelen lukte meteen al niet meer met de voet. Daarom denk ik dat de quad over een tijdje alleen in de vacantie gebruikt gaat worden, en dan kan ik misschien er beter gewoon 1tje huren ofzo.
Never drive faster than your gaurdianangel can fly.
ik heb er ook niet veel tijd voor , ik werk 's nachts en als ik dan thuis kom even eten en dan moet ik de 2 hondjes uitlaten. dan is het weer tijd om 2 kinderen uit school te halen. tegen de tijd dat we thuis zijn kan ik al weer bijna met het eten klaar maken beginnen, want mijn vrouw werk 's middags en 's avonds in het ziekenhuis. tegen de tijd dat de kinderen op bed liggen kan ik weer de honden uitlaten.dan komt mijn vrouw thuis , even een bakkie thee en dan weer naar bed. want de wekker gaat weer om 2.00 u zo gaat het 5 dagen door en soms de zaterdag ook nog extra als iemand vrij of ziek is op de zaak.
Tsjaa, gezin gaat voor alles, dat sowieso, maar papa heeft wel even zijn uitwaai momentjes nodig Nu doe ik dat op een snorscooter met de dochter achterop, maar had het net zo lief op de quad gedaan