Welkom op CQ Ik heb je bericht even gesplitst in een voorstel gedeelte en een gedeelte waarin je een technische vraag over je chinese supermotard stelt. Die kun je hier vinden: http://chinaquad.nl/viewtopic.php?f=53&t=3701&start=0
en als je al een 125cc 2-takt gewend bent, dan kan je beter de 200cc 4-takt overslaan, sowieso mag je een straat legaal voertuig, qua vermogen, niet vergelijken met een 125cc 2-takt.....dan kan je beter gelijk naar een 450cc 4-takt gaan
En jep, zelf altijd 2-takt gereden. Ook zwaarder dan 125cc, maar dan niet straatlegaal. Mijn Suzuki is een enduro
Mijn Chinese supermotard is ook "maar" 125cc en 4-takt en dat rijdt ook best lekker vind ik. Snel optrekken doet het niet en de top is ook maar een 90-100 km/h, maar tis wel een stuk soepelder en koppelrijker dan een 2-takt. Met de Suzuki in een zone 30 rijden is een ramp
Maar een quad is toch net ff iets anders, een vriend van mij heeft een LTZ 400 (+/- 38pk geloof ik) en das voor mij toch wat te snel om te beginnen
Ik ben nu alleen nog aan het twijfelen tussen een Mad Max 250 en 300.. Ik vind alleen het prijsverschil nogal groot (
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat je beter af bent met de 300cc....de 250cc vond ik erg tam in hogere toeren, miste ook snel de kracht om lekker door te trekken naar zijn top toe, en ik had alleen een grotere voor tandwiel. Ik weet wel dat als ik ooit weer een quad koop, het of een kant en klare monster word, of hem zelf ombouw naar meer pk's / topsnelheid